Κι εμένα η ποίηση με έχει βοηθήσει

Αύγουστος 25, 2014

 

Δεν ξέρω τι έχει στο μυαλό της όταν λέει κι εμένα η ποίηση με έχει βοηθήσει. Μα την πιστεύω. Πιστεύω όλα όσα μου λέει κι εκείνα που δεν μου λέει τα πιστεύω ακόμα πιο πολύ.

Δεν ξέρω τι σκέφτεται ακριβώς για αυτά που της λέω. (Δε θέλω να μιλάω πολύ γιατί τη βλέπω λίγο). Θεωρώ όμως πως κι εκείνη με πιστεύει. Ξέρει να βλέπει τις μικρές υπερβολές, κάποια στοιχεία του χαρακτήρα που πλέον τα αναγνωρίζει εύκολα ως τέτοια.

Παλιά με ρώταγε και για την πολιτική κατάσταση, τώρα μιλάμε για την πολιτική που υπάρχει στις αποφάσεις της ζωής μας. Όχι για το πολιτικό σύστημα και τα κόμματα και την κυβέρνηση. Έχω στερέψει κι εγώ να αναλύω. Αποφάσισα, της λέω, πως δεν μου πάει το δημοσιογραφικό άσε που

πόσες φορές θα πεις κάτι θα γίνει. Δε γίνεται τίποτα αν δεν αλλάξουμε τροπάρι. Αν δεν πάρουμε τον εαυτό μας στα σοβαρά δε γίνεται.

Θεωρώ μεγάλη κατάκτηση μια γυναίκα στα τριάντα, τριάντα πέντε να μη μιλάει μόνο για τα παιδιά της, να μη μιλάει μόνο για τα παιδιά που θέλει να κάνει. (Πολλές γυναίκες μιλάνε με αυτό τον τρόπο για τους άντρες). Αυτό της λέω όταν πρέπει να χωρίσουμε – έχουμε προλάβει να αναλύσουμε κάπως την πολιτική κατάσταση του σπιτιού της και του σπιτιού μου –

ή μάλλον δεν το είπα. Αυτό σκεφτόμουν όταν μου είπε για την ποίηση, αυτό σκέφτομαι και τώρα.

 

 

Εικ.: SonicTime λόγος/ήχος/σιωπή – ΕΜΣΤ 2012
http://www.in2life.gr/culture/art/article/227341/sonic-time-logoi-hhoi-siopes-sto-emst.html

 

Σχολιάστε

