προσανατολισμός

Δεκέμβριος 4, 2010

Βράδυ Σαββάτου με καλούς φίλους στην ταβέρνα. Ζαλίζομαι μα επιμένω σε πολιτική ανάλυση και κόκκινο κρασί. Η πόλη άδειασε από νωρίς. Εκλεισαν τα μαγαζιά, κάπνισαν τα τελευταία τους τσιγάρα οι πωλήτριες στη Σταδίου και δρόμο. Χτυπάει το τηλέφωνο, δε θέλω να απαντήσω. Παραμονές εξέγερσης, έκρηξης, πες το όπως θες. Χαιρετώ τους φίλους, έχω κάπου να πάω. Ποτέ δε μένω σε ένα μέρος για πολύ. Ενα ελικόπτερο πετάει πάνω απ’ τα κεφάλια μας και πιάσαν, λέει, πάλι τρομοκράτες. Παρ’ όλα αυτά κερνάω ένα ποτό σε κάποιο μπαρ. Συνεχίζεται η ζαλάδα και δε θυμάμαι το όνομα του κοριτσού που μόλις γνώρισα. Μου λέει ότι ζει στον κόσμο των μεγάλων παραμυθιών. Ότι όταν μεγαλώσει θα ζωγραφίσει πολλούς πίνακες και θα τους χαρίζει σε περαστικούς που θα στέκονται να τους κοιτάξουν. Ηθοποιός, της λέω όταν με ρωτάει τι κάνεις. Προφανώς λέω ψέματα. Απλώς μου αρέσει το θέατρο. Και δε θέλω να σκέφτομαι ότι μπορεί να έπιασαν τον Κ. Πρέπει να φύγω, με περιμένουν. Φεύγω όντως σαν ηθοποιός που πάει να αλλάξει κουστούμι. Στο δρόμο παίρνω από πίσω ένα σκυλί ξεχνάω τη ζαλάδα μου και χάνω κάθε προορισμό. Τη Δευτέρα θα κατέβω στη διαδήλωση. Ισως εκεί ξαναβρώ το όνομα και την ιδιότητα που όλο μου διαφεύγει. Πετάω το κινητό μου στον υπόνομο.

:

7 Σχόλια to “προσανατολισμός”

  1. gasireu Says:

    »Ισως εκεί ξαναβρώ το όνομα και την ιδιότητα που όλο μου διαφεύγει. Πετάω το κινητό μου στον υπόνομο.»
    Και ‘γω το ίδιο.
    !!!

  2. manos Says:

    γεια σου gasireu!

  3. liliok Says:

    Καταλαβαίνεις πως αυτή η φράση είναι αυτό που λέμε στ’ αγγλικά «mindblowing»..! – για μένα τουλάχιστον 😉
    Ιδίως με τη σκέψη ότι πριν δυο χρόνια φτάσαμε τόσο κοντά σε απίστευτα σπουδαία πράγματα, και τώρα η οπισθοχώρηση είναι τρομακτική (κατά κυριολεξία).

  4. manos Says:

    σηκώνει πολλή συζήτηση το πού φτάσαμε και πώς θα ξαναπλησιάσουμε το απιαστο

  5. il trovatore Says:

    Στείλε μου το καινούργιο νούμερο.

  6. Roundel Says:

    Και πολύ καλά του κάνεις του κινητού και το πετάς στον υπόνομο, μαζί με το κουστούμι και τη ταυτότητα θα έλεγα!

    Καλησπέρα και από εδώ!

  7. manos Says:

    Καιρός για νέες συνδέσεις, τροβατόρε.
    Καλησπέρα, Roundel και από εδώ


Σχολιάστε

