αυτόματη γραφή

Ιουλίου 1, 2010

Σήμερα το πρωί έχασα το σώμα μου. Εγώ ήμουν στο κρεβάτι ζαλισμένος από ύπνο βαθύ και όνειρα. Κι ήμουν ολόκληρος σκέψεις αόριστες υπαινικτικές κάποιου επερχόμενου συμβάντος. Σα μεθυσμένος ήμουν που δεν ήξερα τι έγινε. Ποιος ξέρει τι γίνεται όταν βγαίνεις απ’ τον ύπνο χωρίς σώμα; Χωρίς αγωνία ή προσπάθεια, όμως, αφού δεν μπορούσα να σηκωθώ μάζευα ήχους πρωινούς της γειτονιάς και όσο φως δροσιστικό έφτανε από τη μισάνοιχτη πόρτα της κάμαρας. Και θυμήθηκα χτες που άνοιξε η πόρτα και με έπιασες και με έβαλες μέσα στο ασανσέρ ενώ κανονικά θα έπρεπε να έχω βγει γιατί εγώ ανέβαινα και εσύ κατέβαινες. Και όταν άνοιξα τα μάτια μου βρέθηκα έκπληκτος μπροστά στο παρακάτω θέαμα: το σώμα μου, απαλλαγμένο από μένα, στο τραπέζι της κουζίνας μπροστά σε ένα μισογεμάτο σημειωματάριο με ένα μαχαίρι για σελιδοδείκτη, με ψίχουλα και βούτυρο και μέλι και μια κούπα εσπρέσο — να γράφει, άκου τώρα, χωρίς σταματημό, σώμα κανονικό που σκεφτόταν και έγραφε ποτάμια από λέξεις, ονόματα τόπων και ηρώων, και υποθέσεις και συμβάντα αποκαλυπτικά, για σώματα και διαδηλώσεις αισθημάτων, και λεωφόρους και θερινά σινεμά, και ιδρωμένα στήθη και γέλια από μπύρα. Και δεν μπορούσα να  αποφασίσω αν έπρεπε να συνεχίσω τη μέρα, γιατί τίποτα δεν λειτουργούσε κανονικά και ήμουν ακόμα μεθυσμένος, ναι ήμουν εντελώς μεθυσμένος εκεί στην κουζίνα παρατηρώντας το χέρι μου να γράφει. Οταν κάποτε χτύπησε το τηλέφωνο και σηκώθηκα αφήνοντας τα πιάτα με τα ψίχουλα και τις λέξεις όπως ήταν, δεν ξέρω αν απάντησα ούτε για πού ξεκίνησα μετά.

(Στην Κατερίνα Εσσλιν) http://www.youtube.com/watch?v=RW3Y4OuTPHQ

:

8 Σχόλια to “αυτόματη γραφή”


  1. […] This post was mentioned on Twitter by Spiros Pap. Spiros Pap said: το έχει η μέρα σήμερα. Κ συνεχίζω να διαβάζω ωραία κείμενα: αυτόματη γραφή / http://blo.gr/1rl […]

  2. Theorema Says:

    Μάνο να αρχίσεις να σκηνοθετείς τα όνειρά σου. Μαγεία οι εικόνες αυτές.

  3. manos Says:

    Ηταν ένα ασύλληπτο πρωινό μουντ, Θεωρέμα μου

  4. liliok Says:

    Αυτές οι ονειρικές διαδηλώσεις αισθημάτων… Aσύλληπτο, όπως λες, μαγικό κι οδυνηρό πράγμα συνάμα.

  5. manos Says:

    εκεί σ’ αυτές τις διαδηλώσεις αν δεν φοράς κάτι σαν αλήτικα παπούτσια, την έβαψες (:

  6. liliok Says:

    Ναι, αμέ, έτσι είναι! 😉
    Μπράβο βρε Μάνο, το μπλογκ σου είναι πολύ-πολύ όμορφο, γεμάτο αισθήματα, σκέψεις και θέσεις που για μένα είναι σπουδαίο και χαρμόσυνο και συγκινητικό να συνειδητοποιώ ότι κάποια πράγματα είναι κοινά!
    Θα τα λέμε από αυτόν τον παράξενο κόσμο της μπλογκόσφαιρας. 🙂

  7. εσσ. Says:

    κλείσιμο ματιού


Σχολιάστε

