εμβόλιμο

Απρίλιος 26, 2010

La courbe de tes yeux fait le tour de mon coeur / για κάποιο λόγο οι λέξεις έρχονται εκεί που τις περιμένεις. Η απουσία των λέξεων το ίδιο. Κάποτε η σιωπή μιλάει πολύ πιο ωραία, πιο γλυκά. Αλλοτε σε ρίχνει στον Αδη και άλλοτε σε πιάνει απ’ το χέρι και σ’ αφήνει σε εκείνο το πανέμορφο τοπίο όπου δεσπόζει η άνοιξη, καθαρό αεράκι και χτυποκάρδι. / J’aimais hier et j’aime encore. Je ne me dérobe à rien. Mon passé m’est fidèle. Le temps court dans mes veines. / Ο χρόνος ναι, κυλά στις φλέβες μου. Στην απόσταση που μίκρυνε ανάμεσά μας ζει ένα απειροελάχιστο άγγιγμα χεριών.

(με πλάγιους χαρακτήρες αποσπάσματα ποιημάτων του Πωλ Ελυάρ)

:

5 Σχόλια to “εμβόλιμο”

  1. utopiacl Says:

    Σε πολύ καλό mood σε βρήσκω!Ποιητικότατον!
    Εγώ έπεσα πάλι κι έσπασα τα μούτρα μου.Αχ !ο ώμος μου.Κάποιος μάτιασε την ομορφιά μου κι όλο σκοτώνομαι.Μου έσπασε και το καινούργιο laptop!!!
    Tόσο καλά.

  2. manos Says:

    Ωχ! Φαίνεται σωματοποίησες το γκρεμοτσάκισμα της χώρας σου – πρόσεχε σε χρειαζόμαστε ολόκληρη, έχουμε να ρίξουμε καινούργια χούντα

  3. Theorema Says:

    Αχ, κάτι τέτοια μου λέει κι ένας κοινός γνωστός μας, Μάνε μου, και η καρδιά μου πάει στην Κούλουρη… (γιατί αυτός πάει στο στόμα του λύκου, μιας και καταπιαστήκαμε με τα προσφιλή σαρκοβόρα pets).

  4. manos Says:

    Αυτόν τον γνωστό που λες, θα τον προσέχω εγώ, μείνε ήσυχη (όσο για το στόμα του λύκου, κάτι μου λέει ότι είσαι πιο κοντά του εσύ)

  5. Theorema Says:

    Σε λίγο όλοι στο ίδιο καζάνι θα βράζουμε.
    Το ξέρω πως θα τον προσέχεις, και ειλικρινά μου κάνει καλό να το σκέφτομαι αυτό.
    Σε φιλώ.


Σχολιάστε

