μεταμοντέρνο

Απρίλιος 8, 2010

στη χώρα μου όλα τα κορίτσια μένουν στην ίδια γειτονιά, φοράνε κοντές φούστες και μπότες σε γυμνά πόδια και βγαίνουν σε παράταξη στο πρώτο ραντεβού, ρωτάνε αδηφάγα τις προθέσεις κάθε άντρα, και παίζουνε τα δάχτυλα στην μπάρα νευρικά, δεν θέλουνε τον πρίγκιπα στο άλογο να δούνε, τα επινοούνε και τα δυο με βλέψη τρομερή, τόσο που δεν μπορείς να πεις πως ξεχωρίζεις τι γίνεται στα μάτια σου και τι πραγματικά (μα ούτε να τα  φιλήσεις μπορείς τα κορίτσια στη χώρα μου, γιατί δεν έχουν το σεξ στο μυαλό τους, στη χώρα μου τα κορίτσια είναι πολύ πρόστυχα, έχουν στο μυαλό τους μόνο το μέλλον) . . . Όμως αυτή που θέλω να σου δείξω δεν ξέρω από ποιο όνειρο έχει αναδυθεί. Σε τοίχους πόλεων περνά, σε κήπους δακρυγόνους: πράσινη, ανεμίζουσα, και ιερή. Πάμπλουτη από έρωτα, έμπλεη απουσίας, σε μέρη που σχημάτισαν τη μνήμη θα τη βρεις. Βαδίζοντας ανάμεσα σε βλέμματα – πορνεία (και τι χέρια λεπτά, τι κνήμες, τι αέρινες κινήσεις, όλα όσα δεν ειπώθηκαν πάνω της έχει ράψει με συννεφένιο αργαλειό, πιο ανθρώπινο από Ιθάκη, και κόκκινη αλεξίπτωτη κλωστή, και έχει μες στην τσάντα της πάντα μια δαχτυλήθρα που να ταιριάζει με το φως το απόκοσμο παλιό), έχει το μυστικό όλο στο κράτημα, καθώς τρυπώνει σε μετανάστρια αγκαλιά, καθώς πυκνώνει νύχτες, που δεν είναι δικές σου νύχτες, ευωδιές και περίμενε στο πλακόστρωτο ξημέρωμα, πλάι σε εγκαταλειμμένα νεοκλασικά και δημόσια αποχωρητήρια . . . Αυτή όμως η γυναίκα δεν είναι γειτονιά, είναι πέρασμα σε τριτοπρόσωπη αφήγηση. Και κακώς έκανα που την άφησα να περιμένει.

:

8 Σχόλια to “μεταμοντέρνο”

  1. ανώνυμος Says:

    όμορφο!
    το πείραξες ή στον ύπνο μου το είδα?

  2. manos Says:

    για την ακρίβεια το πείραζα όλη μέρα χτες μέχρι που το ‘φερα σε μια μορφή που δεν με απογοητεύει
    μερσί

  3. tdjm Says:

    Πάντα απρόσμενα ….όμορφος!!!!

    Σε φιλώ !!!

    Χρόνια πολλά…

    Υγ θα επανέρθω!!!

  4. manos Says:

    άλλος είναι ο όμορφος, ξανθιά μου, μας μπερδεύεις (:
    χρόνια πολλά

  5. tdjm Says:

    xaxaxaxa

    Λές…μπα αυτή την φορά είμαι σίγουρη

  6. afrodite maria Says:

    προοδεύεις


  7. Ήθελα να αφήσω ένα σχόλιο χωρίς να έχω κάτι συγκεκριμένο να πω…Λίγο προβληματικό αλλά είμαι τουλάχιστον ειλικρινής 🙂 Διάλεξα αυτό το κείμενο, είχε μιαν αλήθεια όχι λιγότερη από τ’ άλλα αλλά περισσότερη για εμένα και γεύση γλυκόπικρη που είναι από τις αγαπημένες μου (κ να τελικά που βρήκα και κατι να πω). Καληνύχτες

  8. manos Says:

    με κατατρέχει ένας λυρισμός ώρες ώρες, πάω να τον σκίσω και όλο πάνω του δουλεύω. Καλημέρες καλημέρες


Σχολιάστε

