Να καρτερείς

Μαρτίου 16, 2009

 lynch_blue_velvet

Τις νύχτες μπαίνω σε αίθουσες αναμονής
σπασμένα τζάμια, σπασμένες οθόνες,
κι εκεί την ώρα της καταστροφής
διαβάζω τα κατάγματα των ημερών
καλώ τους φίλους μου, δεν απαντούν
καλώ γυναίκες με λευκά φορέματα, δεν έρχονται
κι έτσι ερωτοτροπώ μ’ ένα στίχο για ώρες, δεν μου παραδίδεται
τότε βάζω παλιά βινύλλια κι ακούω να παίζουν
το ίδιο τραγούδι συνέχεια, χρατς χρατς μόνο έτσι μπορώ να διαβάζω ό,τι δεν μπόρεσα να γράψω, μόνο έτσι να πλησιάζω ό,τι δεν μπόρεσα να γίνω

ξάφνου ακούω από μακριά ένα εξαίσιο μπουζούκι
τρίχορδο να βγαίνει στα περβόλια και όπου έχει δροσιά
να – καρ – τε – ρείς είπε σε όποιον άργησε να καταλάβει, στο κορίτσι που κράταγε την κάμερα, στο αγόρι που κάπνιζε αμίλητο

(Να αφαιρείτε, συμβούλευε ο Ρίτσος τους μαθητές του στη σκάλα της ποίησης, η ουσία του ποιήματος είναι στην αφαίρεση. Αφαιρείτε λοιπόν ό,τι νομίζετε)

:

5 Σχόλια to “Να καρτερείς”


  1. πάρα, μα πάρα πολύ ώραίο αγαπητέ Μάνο.
    (στα περβόλια μες στους ανθισμένους κήπους, μου θυμίσες σε μια στιγμή. Ξέρω δεν είναι σχετικό, αλλά δεν ευθύνομαι για τους συνειρμούς μου).

  2. manos Says:

    Εντελώς σχετικό, βυτίο μου. (Ωραία, δουλεύει!)
    Τα φιλιά μου και στην Κροτ!

  3. manos Says:

    Καλημέρες και κόκκινα ευχαριστώ!


Σχολιάστε

