Αν ήμουν υπάλληλος πολυεθνικής

Μαρτίου 11, 2009

eggs

Δεν αντέχω άλλο, θα παραιτηθώ – μου είπε μια φίλη, στέλεχος, μάλλον υπάλληλος, πολυεθνικής για έξι μήνες.

– Τι λένε οι συνάδελφοί σου; τη ρωτάω.
– Τι να λένε; Τρέχουν αδιαμαρτύρητα.
– Σε εσένα δεν διαμαρτύρονται γιατί δεν σε εμπιστεύονται. Οταν γυρίζουν σπίτι μπορεί να σκέφτονται τη δυνατότητα μιας άλλης συλλογικής στάσης, πέρα από την υποταγή…
– Σιγά μην έχουν άποψη για το συνδικαλισμό!
– Μην είσαι κακή μαζί τους. Εχουν, αλλά δεν τη λένε σε κανέναν. Γιατί φοβούνται το να μείνουν χωρίς δουλειά. Αυτός είναι και ο λόγος που δεν έχουν παραιτηθεί ακόμα.

:

9 Σχόλια to “Αν ήμουν υπάλληλος πολυεθνικής”


  1. Δεν έχεις παρά να παραιτηθείς από τη δουλειά σου και να πας στην εταιρία της φίλης σου, να τους συνδικαλίσεις όλους!

    Πάντως, μην είσαι και τόσο σίγουρος ότι όλοι αυτοί οι συνάδελφοι-στελεχά θέλουν να συνδικαλιστούν, αλλά φοβούνται.
    Μπορεί να είναι από κείνους που έβριζαν στις καταλήψεις επειδή χάνανε μάθημα.

  2. manos Says:

    Είμαι υπερ-αισιόδοξος, Κροτ, το ξέρω.


  3. Αυτά τα «αν ήμουν» ποστ, είναι πολύ ενδιαφέροντα!

    Τι θα έλεγες για ένα «αν ήμουν ο Χερρ Κάππα»?!

  4. manos Says:

    Δεν αγγίζουμε τα αιώνια και ιερά σύμβολα..

  5. Herr K. Says:

    ε όχι και αιώνια – 386 χρονών κι έχω αρχίσει ήδη να κουράζομαι…

  6. manos Says:

    Να σου πω, έχεις εμπειρία από πολυεθνική;

  7. Herr K. Says:

    (Ωραίο ποστ κι εμείς καθόμαστε και λέμε μαλακίες)

  8. Theorema Says:

    “Με λίγη τύχη θα ‘μουνα κι εγώ”, σκέφτηκε ο Κ., “εκείνος που τα παίρνει απ΄τις πουτάνες, όποιος παιδάκια κυνηγάει στις αλάνες, όποιος την κόρη του κλειδώνει να μη βγει”

    Εδώ κολλάει το στιχάκι του 386ετή Κυρίου Κ., που έχει φίλο σε πολυεθνική και όχι μόνο δεν παραιτείται αλλά επιμένει και να στρατολογεί.

  9. manos Says:

    Δεν ξέρω τι κάνει ο φίλος του 386ετή φίλου μας, εγώ πάντως θέλω να τους πλακώσω όλους στο ξύλο.


Σχολιάστε

