Αν ήμουν γκέι

Μαρτίου 10, 2009

maska

Αν λοιπόν ήμουν γκέι, νομίζω πως δεν θα μου άρεσε να μου επιτίθενται μουσικοί της λυρικής αλλά επίσης νομίζω δεν
θα μου άρεσε να με δείχνουν σαν καρικατούρα σαν θέαμα σαν εκπρόσωπο μιας μειονότητας σαν σκιάχτρο στο τραγούδι του καθωσπρεπισμού σαν ιδεολογία και σαν περιφερόμενο θίασο,

αν ήμουν γκέι θα ήμουν θυμωμένος

:

35 Σχόλια to “Αν ήμουν γκέι”


  1. κι εγώ που δεν είμαι γκέι, είμαι θυμωμένη.
    (επιτέλους, αλλάξαμε ποστ!)

  2. manos Says:

    Εντός παρενθέσεως: Δεν έχουμε τόσο ελεύθερο χρόνο, θέλεις να μας κουνήσει το δάχτυλο η Σώτη; http://www.athensvoice.gr/articles/av,17191,Σκέψεις_για_τις_αλκυονίδες_μέρες.html

  3. το βυτίο Says:

    [εκτός θέματος: ως συνήθως η σώτη ξεκινά με μια λογική βάση κι έπειτα κάπου τη χάνω. Στο ότι υπήρξε μια στάση του στιλ ότι όποιος δεν είναι μαζί μας είναι ύπερσυντηρητικός, έχει δίκιο. Από κει και πέρα όμως το παρατραβάει. Ή μάλλον το υπερερμηνεύει. Αλλά ακόμη κι αν γράφει τέτοια, η στάση της έχει αν μη τι άλλο ενδιαφέρον, όταν οι περισσότεροι είτε από δω είτε από κει τα βλέπουν ασφυκτικά μονόπατα.]


  4. α και βέβαια πρόκειται περί γελοιότητας. Όπως είπε και ο συνδικαλιστής «τα ίδια θα κάναμε και αν επρόκειτο γαι σκηνή βιασμού». Ε βε΄βαια ως ΠΑΣΟΚτζης ξέρει από τέχνη και έπρεπε να προστατεύσει το κοινο.

  5. il trovatore Says:

    Η ανθρωπότητα θα είναι έτοιμη για τον Κομμουνισμό όταν ο Γ. Γραμματέας της Κ.Ε. του Κόμματος θα είναι ερμαφρόδητος.


  6. Εγώ δεν την χάνω τη Σώτη, Βυτίο. Την έχω χάσει εδώ και καιρό, τη Σώτη του «Σάββατο βράδυ, στην άκρη της πόλης» και του «Εργοστασίου των μολυβιών».
    Κρίμα, να γράφει τόσο καλά και τόσο έξυπνα, για να στηρίξει εμετικές απόψεις.

  7. το βυτίο Says:

    κροτ, επιμένω ότι την προτιμώ από τόσους άλλους, αφού παραμένει ανοιχτό μυαλό & συζητήσιμη σε όλα της κι ας λέει τέτοια που δεν μπορώ να πιστέψω μετά απ’ το εξαιρετικό εργοστάσιο. Σε συζητήσεις που την έχω πετύχει μπορείς να καταλάβεις αυτό που εννοώ.
    (πήγα να πω ότι καταχράστηκα τη φιλοξενία του manou, αλλά μετά σκέφτηκα, αυτός που με βομβάρδισε με λέξεις για να πάω στον Τεο;)

  8. manos Says:

    Ασ’ τον Κροτ, είναι ξεροκέφαλος. (Εκτός από τη Σώτη γουστάρει και Πάσχο..)

    🙂

  9. manos Says:

    Για την ουσία των απόψεων της Σώτης, το δόγμα είναι ο ατομισμός. Τα πάντα μπορείς να καταφέρεις μόνος σου – οι συλλογικότητες είναι μπλιαξ. Θέμος δηλαδή και Κωστόπουλος ξαναζεσταμένοι. Και μας κάνει και μάθημα τσαμπουκά, πόσο τυπάκι ήταν που δεν το έβαζε ποτέ κάτω. Εμ βέβαια την εποχή που ήταν είκοσι χρονών ήταν πιο εύκολο να κινηθείς στην αγορά εργασίας. Και με την ευελιξία που διαθέτει, τη στόφα του αριστερού που βρομάει αμερικανισμό, σίγουρα θα εξασφάλιζε δουλειά σήμερα σε οποιοδήποτε κυριλέ έντυπο.

    Για τη φάση στη Λυρική, είναι για κλοτσιές οι συγκεκριμένοι συνδικαλιστές. Σεμνότυφοι και βλάκες. Αλλά αυτοί είναι τα εύκολα θύματα, ποιος τους παίρνει στα σοβαρά;

    Τροβατόρε, συμφωνώ.

  10. Herr K. Says:

    Ο Μάνος νομίζω το θέτει πιο σωστά για Σώτη. Ασφαλώς λέει ΚΑΙ σωστά πράγματα – πώς αλλιώς θα έστεκε το κείμενο; Η κεντρική ιδέα πάντως είναι:

    «Οι συνδικαλιστές φωνάζουν γιατί απολύονται οι τεμπέληδες (επίσης βρωμάνε λίγο) – τι θέλουν, να γίνουμε Σοβιετική Ενωση;»

  11. το βυτίο Says:

    ok το συγκεκριμένο κείμενο είναι εξοργιστικό. Οϋτε φιλελεύθερη να ήταν («κι αυτοί οι συνδικαλιστές/πορείες/απεργίες δε μας αφήνουν να προκόψουμε. Όποιος θέλει δουλειά βρίσκει, τα άλλα είναι δικαιολογίες»). Αλλά αυτό που λέω είναι ότι είναι προφανώς επηρεασμένη απ’ την τραγικη κατάσταση του εν Ελλάδι συνδικαλισμού (είτε Παναγόπ είτε Παμε τί να πρωτοπιάσει κανείς). Σε γενικές γραμμές δεν είναι τόσο αντιδραστική όσο μοιάζει σ’ αυτό το άρθρο. Νομίζω τουλάχιστον.
    υγ. και δεν είπα ότι μ’ αρέσει ο Πάσχος. Είπα ότι διαβάζω.

  12. Herr K. Says:

    Μα είναι «φιλελεύθερη» Βυτίο. Δεν πρόκειται για μομφή αλλά για διαπίστωση.
    Υποψιάζομαι ότι συνδικαλισμός σε τραγική κατάσταση είναι καλύτερος από μη συνδικαλισμό (δεν νομίζω ότι τέτοιοι αρθογράφοι ζητούν τη βελτίωση του συνδικαλισμού – μάλλον τον ευνουχισμό του ζητάνε)

  13. manos Says:

    Αν ήμουν γκέι, θα σε ερωτευόμουν Χερ Κάπα.

  14. manos Says:

    Βυτίο, δες και τη φιλελεύθερη αναρχία επί του πρώτου θέματος:

    http://folkefiende.blogspot.com/2009/03/gay.html

  15. il trovatore Says:

    Εγω που τον έχω ερωτευτεί λες νάχω πρόβλημα γιατρέ μου?

  16. manos Says:

    Τροβατόρε, μας μπερδεύεις. Εσύ έχεις τη Θέκλα από κοντά, νομίζω; (Ή μήπως ετοιμάζεσαι να βάλεις υποψηφιότητα για την ερμαφρόδιτη ΚΕ του μέλλοντος;)

  17. Theorema Says:

    Χερ Κ, σας έχω ερωτευτεί κι εγώ.
    Θέλετε να τα φτιάξουμε?

  18. il trovatore Says:

    Ρε μπάς και η Θέκλα είναι η θυλυκή πλευρά του χερ Κ . Γιά να έχουμε το νού μας!

  19. Πάσχων Μανδραβέλης Says:

    Βυτίο, Βυτίο, γιατί με απαρνιέσαι;

  20. Θέκλα Says:

    Δε μου λες Τροβατόρε,
    τέτοια κάνεις όταν εγώ εργάζομαι σκληρά για να στήσω το μεγαλύτερο σώου της χρονιάς και να με βλέπεις και να καμαρώνεις για τη γυναίκα που πέτυχες???
    Εσύ τσιλιμπουρδίζεις εδώ κι εκεί και μάλιστα ΜΕ ΑΝΤΡΕΣ??? Μήπως είσαι γκέι?
    Θα έπρεπε να ντρέπεσαι! Καλά λέει και αυτό το καλό παλλικάρι ο μάνος στο κείμενό του.
    Αμ, σάμπως έχεις και καθόλου τσίπα πάνω σου? (εγώ δε θέλω τσίπα, θέλω τσίπρα).
    Λοιπόν? Τι έχεις να μου πεις τώρα?
    Μήπως να τα χαλάσουμε για να απολαύσεις ήσυχα ήσυχα τον έρωτά σου με τους φίλους σου???
    Απαπα… μα πισωγλέντης ο Τροβατόρε!?!

  21. manos Says:

    Θέκλα, μαζέψου όποια κι αν είσαι. Η στήλη είναι γκέι φρέντλυ.

  22. il trovatore Says:

    Θέκλα έλα γρήγορα δεν θα αντέξω μέχρι το καλοκαίρι!
    Ένα παράξενο πράγμα μόλις πώ «Θέκλα» εμφανίζεται!


  23. Πάσχο, δεν μπορώ, πάσχω γενικώς.
    (μέλι έχει αυτός ο χερ κάππα κι όλοι τον εθέλουνε;)

  24. Θέκλα Says:

    Μάνο, εγώ δεν ξέρω από τέτοια. Είμαι βλάχα καμαρωτή. Και στο χωριό μου ντροπές του είδους δε σηκώνουμε. Εσύ κάνε ό,τι θες στο κονάκι σου, μεγειά σου με χαρά σου.

    Τροβατόρε, δεν εμφανίζομαι όποτε μου σφυρίξεις.
    Πάντα σε παρακολουθώ, κι ας μη λέω κουβέντα.
    Έτσι, να έχουνε γνώση οι φύλακες δηλαδής.
    Κανόνισε λοιπόν τη συμπεριφορά σου.


  25. Βυτίο, έχει δίκιο ο Χερρ Κάππα (βγάζω εξανθήματα κάθε φορά που πρέπει να παραδεχτώ πως έχει δίκιο), είναι φιλελεύθερη, κι ας γράφει τόσο ωραία. Επίσης, τελευταία (μετά το Αλμπατρος) έχει πέσει στη λούμπα του να γράφει ό,τι να΄ναι βασιζόμενη στις δάφνες της.
    Φιλελεύθερη, με τη φιλοσοφική έννοια, όχι τόσο με την οικονομική, νομίζω.
    Αλλά, βρε Βυτίο, Πάσχο; Μα, Πάσχο;

    Μάνε, οκ, το Βυτίο διαβάζει Πάσχο κι εσύ λατρεύεις τον Τεό. Πάσχετε αμφότεροι!

    Χερρ Κάππα, σας είπα ότι σιχαίνομαι να συμφωνώ μαζί σας;

    Και, σιγά ρε παιδιά, όλοι σας με τον Χερρ Κάππα… καταρχάς είναι 386 χρονών, πώς κάνετε έτσι;

    Τροβατόρε, έχει δίκιο η Θέκλα. Δεν πας καλά.

  26. manos Says:

    Κροτ, φιλιά κι ας μου τη λες για τον Τεό
    Εχω την υποψία ότι από το Εργοστάσιο μολυβιών η φίλη μας είχε σαφή φιλελεύθερη ματιά στην αριστερά. Οταν το διάβασα μου άρεσε, αλλά ήμουν μικρός τότε.


  27. Μα, σαφώς είχε φιλελεύθρεη ματιά, αλλά το Εργοστάσιο είναι εξαιρετικό και ιστορικά και λογοτεχνικά.
    Και, ό,τι και να λέμε, έχει πένα η Σώτη.

    [Για τον Τεό, έχουμε να πούμε πολλά, μην τα κουβεντιάσεις μόνος σου με το Βυτίο!].

  28. Θέκλα Says:

    386 ετών???

    Κυρ Κάπα,
    βάλε με κι εμένα στη λίστα!!!!!!!
    Λατρεύω τους σιτεμένους διανοούμενους!

    Αιουχαααααααααα!…

    Μπράβο βρε Κρότκαϊα που με ενημέρωσες, γεια στο στόμα σου!


  29. Θέκλα, μην τον ξεζουμίσετε εντελώς, δεν θα αντέξει!

  30. manos Says:

    Βυτίο, φιλιά και σε σένα
    (Κάνουμε ότι τον αγαπάμε γιατί έτσι γίνεται καλύτερος!)

    Θέκλα, μην πτοείσαι! (Μήπως σου αρέσει ο Τεό;)

  31. Herr K. Says:

    Τέτοιο σουξέ είχα να δω από τον Τριακονταετή πόλεμο. Να ‘στε καλά όλοι.

  32. il trovatore Says:

    απο τον Τριαντακονταετής πόλεμο? Ποιός είσαι? Ο φυλακισμένος με το σιδηρούν προσωπείο? Ακόμα να σε αφήσουνε?

  33. Theorema Says:

    LOL!!!…
    manos, τρελλό πάρτι λέμε, τρελλό!!! 🙂

  34. manos Says:

    Ναι, Θεωρέμα μου, πολύ γέλασα χτες. Ο κύριος Κάπα δεν παίζεται!
    Αλλά και η Θέκλα, και ο Τροβατόρε…
    Και η βραδιά είχε και συνέχεια, περιμένω να τη διηγηθεί το βυτίο.


Σχολιάστε

