Στον κόσμο τους

Φεβρουαρίου 13, 2009

 

meter

Σου παίρνουν τα συνθήματα, σου παίρνουν τα τραγούδια.
Σε μια απέλπιδα προσπάθεια να φρεσκάρουν το προφίλ τους.

Την ώρα που ετοιμάζουν μαζικές απολύσεις πληρώνουν μερικά εκατομμύρια για να γυρίσουν και να προβάλλουν διαφημίσεις σαν και αυτή [εδώ].

Πάλι σε μια απέλπιδα προσπάθεια να κερδίσουν τη νεολαία.
Το υπέρτατο τάργκετ γκρουπ των 15-25.

Και κάποιοι μένουν με το στόμα ανοιχτό.

 

:

35 Σχόλια to “Στον κόσμο τους”


  1. Μάλλον πουλάει πιο πολύ ακόμα κι από τον Χατζηγιάννη…

  2. arsene Says:

    i d love to change the world…. μας έπεισες cosmote!
    καλά μιλάμε αυτές οι διαφημίσεις είναι πολύ εκνευριστικές.
    όπως εκείνη με το αμάξι που είχε σκηνή από πορεία και καλά, ή
    η άλλη με μπάτσους και διαδηλωτές που παίζαν μαξιλαροπόλεμο μη χέσω…
    τι να πεις. άλλωστε πολύ εναλλακτικοί διαφημιστές και
    καλλιτέχνες μέσα από το ριζοσπαστικό χώρο ξεπηδάνε και ξεχνάνε
    «ποια μάνα τους γένναε στο κλάμα» που λέει και το τραγούδι

  3. tdjm Says:

    Βλεπουμε τον κόσμο όπως εσύ!!!!!

    Μπροστά από τις λέξεις!

    Πίσω όμως???

    Ευχαριστώ δεν μασάω πια!!!

  4. manos Says:

    Καλημέρα σε όλα τα παιδιά! Ακολουθεί σεντονάκι ευωδιαστό…
    Χθες το βράδυ, στην πλατεία του Ψυρρή μια ομάδα που υπογράφει ‘τα εξώγαμα του δεκέμβρη’ μοιράζει το παρακάτω κείμενο στον κόσμο που έχει βγει να διασκεδάσει.

    Όλα ήταν στη θέση τους!

    Οι πεινασμένοι στην Αφρική. Οι «ειδικοί» στην τηλεόραση. Οι «κακοί» στη φυλακή. Οι «αναρχικοί» στα Εξάρχεια. Αυτοί που αποφασίζουν στη βουλή. Τα λεφτά μας στα δάνεια. Η αστυνομία στην επόμενη γωνία. Τα σπίτια μας στις τράπεζες. Οι εχθροί μας στην Τουρκία και τη Μακεδονία. Τα πάρκινγκ μας στα πάρκα.

    Η ψυχαγωγία μας στα bar. Τα παιδιά μας στο σχολείο. Οι φίλοι μας στο Facebook.Η τέχνη στα μουσεία και στις γκαλερί. Οι επιθυμίες μας στις διαφημίσεις. Τα δέντρα μας χριστούγεννα στο Σύνταγμα. Η ομορφιά στα κέντρα αδυνατίσματος.O έρωτας στις 14 Φλεβάρη. Εμείς σε τέσσερις τοίχους.

    ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ ΤΕΛΟΣ

    ΖΩΗ ΜΑΓΙΚΗ

    Οι πεινασμένοι στη βουλή, οι ειδικοι στα εξάρχεια, οι κακοί στα κέντρα αδυνατίσματος, οι αναρχικοί στα μουσεία και στις γκαλερί, αυτοί που αποφασίζουν στις 14 φλεβάρη, τα λεφτά μας χριστούγεννα στο σύνταγμα, η αστυνομία στην Αφρική, τα σπίτια μας πάρκα, οι εχθροί μας στο facebook, τα πάρκινγκ στις τράπεζες.

    Η ψυχαγωγία μας στο σχολείο, τα παιδιά μας στα bar, οι επιθυμίες μας στην επόμενη γωνία, η τέχνη μας στα δάνεια (δεν πληρώνω, δεν πληρώνω),

    Τα δέντρα μας στους δρόμους

    Η ομορφιά στους δρόμους

    Ο Έρωτας στους δρόμους

    Εμείς;

    Σε τέσσερις τοίχους;

    Αλλη μια πολιτιστική παρέμβαση με νόημα, στο πνεύμα της μεταδεκεμβριανής αμφισβήτησης. Πηγή: http://www.podilates.gr/node/3648

  5. manos Says:

    Θέλω να πω, σε σχέση με τα προηγούμενα, ότι οι διαφημιστές και οι πολυεθνικές πάντα θα ακολουθούν καταϊδρωμένοι τη γνήσια λαϊκή νεανική ευρηματικότητα και φαντασία.
    Η σουρεαλιστική πόλη της Κοσμοτέ βγήκε στο μπρέιν στόρμινγκ μιας ομάδας ή ενός ατόμου μετά τη φαντασία στους δρόμους και τις πλατείες του Δεκέμβρη.

  6. il trovatore Says:

    H Φαντασία εμφανίζεται μόνη της όταν τα πάντα βρίσκονται υπο πίεση.
    Όταν την πιέζεις βγαίνουν τέρατα.

  7. Herr K. Says:

    «Και είναι μάλιστα τόσο μεγαλύτερη η “κοινωνικότητα” που αναπτύσσει το νεωτερικό άτομο, όσο δυνατότερη είναι η εγωτική του αυτιστικότητα και όσο ισχυρότερη είναι η διατομική του αντιπαλότητα. Το κοινωνικό τούτο θέατρο γίνεται έτσι ο καθρέφτης, μέσα στον οποίο το απολυτοποιημένο Εγώ μπορεί να αναγνωρίσει τον εαυτό του. Χωρίς αυτόν τον καθρέφτη παύει να υφίσταται. Γι’ αυτό και δεν υπάρχει μεγαλύτερη χίμαιρα από την πίστη ότι ένα τέτοιο Εγώ μπορεί “να ανατρέψει το σύστημα”, στο οποίο και χρωστά την εικόνα του.»


  8. Herr K, εισηγούμαι το πρώτο πράμα που θα καταργήσει το επερχόμενο κίνημα να είναι ο βερμπαλισμός της διανόησης.
    😈

    Μάνο, πολύ ωραία όλα αυτά! Τα τρέντι γκομενάκια στου Ψυρρή πώς αντέδρασαν?

    [πολύ καλή παρέμβαση πάντως, το μοίρασμα προκύρηξης στα μπαρ σάββατο βράδυ. Πώς και δεν το είχε σκεφτεί κανείς ως τώρα?]

  9. manos Says:

    Κάτι γκόμενες έσκιζαν και πέταγαν το χαρτί με τη μία, μια ξανθιά έριξε μια ματιά στο κείμενο και αναρωτήθηκε ‘ποια δέντρα;’ Αλλά οι περισσότερες το έπαιρναν και το φύλαγαν στην κομψή τους τσαντούλα.

    Δεν αναμιγνύομαι, βρείτε τα με τη βαριά διανόηση.

  10. Herr K. Says:

    Κροτ, ελπίζω, πέρα από την πλάκα, να συμφωνείς. (Ξεκομμένο από τα συμφραζόμενα ηχεί όντως βερμπαλιστικό. Το κείμενο εν περιλήψει εδώ: http://herrkbiblio.wordpress.com/2009/02/16/ziaka/
    )

  11. il trovatore Says:

    Δέν υπάρχει «απολυτοποιημένο εγώ», αδελφέ χερκάπα.
    Σε συνθήκες κοινωνικής έντασης δημιουργούνται συλλογικότητες και μέσω αυτών και μιά ΤΑΣΗ εξισορρόπησης που μόλις διακρίνεται.
    Μια σχετικά μόνιμη τάση εξισορρόπησης μπορεί να υπάρχει σε συνθήκες ένος άλλου πολιτισμού.
    Το απόσπασμα που παραθέτεις δεν είναι δυνατόν να το συζητήσουμε τώρα αλλά- σου λέω ότι- είμαστε δημιουργήματα του δημιουργήματος μας.
    Ο Ντοστογιέφσκι μπορεί να μήν ήθελε να το παραδεχθεί.Ούτε ο Νίτσε ήθελε ούτε ο Σοπενάουερ Μπήκαν στον πειρασμό να ανοίξουν μια συζήτηση με τον «Πέτρινο συνδαιτυμόνα» χρησιμοποιώντας μια βολική-προς στιγμήν-αφαίρεση.
    Έδωσαν μια τιτάνια μάχη ενάντια στον μηδενισμό για να καταλήξουν στην κόλαση του.

    Πρόσεχε Μάνο!!!
    Μην μιλάς στην Κρότ για ξανθιές διαισθάνομαι ότι ψάχνει απο κάπου να πιαστεί για να αρχίσει την γκρίνια.

  12. tdjm Says:

    μια ξανθιά έριξε μια ματιά στο κείμενο και αναρωτήθηκε ‘ποια δέντρα;…..

    Δέντρα ? Τι δέντρα???
    Ax ωραία θα έχουν πάρκινγκ οι Τράπεζες??????
    χαχαχαχαχα

    Σου ορκίζομαι δεν ήμουν εγώ!!!

  13. Herr K. Says:

    Trovatore,

    η συλλογική δράση είναι βεβαίως ένα καλό αντίδοτο σε αυτό που ο συγγραφέας λέει «απολυτοποιημένο εγώ» – το οποίο βεβαίως και υπάρχει, κοίτα γύρω σου και θα το διακρίνεις:
    «Σαβανωμένη συνολάκια νεολαία σε ντίσκο -καρμανιόλες»

  14. manos Says:

    Ωραίο το τσιτάτο του Πανούση, αλλά κάτι αλλάζει στο εγώ αυτής της γενιάς. Δεν είναι όλες οι ξανθές το ίδιο. Την περιμένουμε την Κροτ, τροβατόρε, την περιμένουμε..


  15. Κατόπιν της επέκτασης της βιβλιογραφίας στο Τζίμη, δεν μπορώ να διαφωνήσω με τον Χερ Κάππα.

    Μάνο και Τροβαδούρε, οι ξανθιές είναι το φετίχ μου! Έχω υπάρξει και σχεδόν ξανθιά, οπότε έχω εντριφύσει στην ψυχοσύνθεση που δημιουργεί μια βαφή Κεραστάζ Νούμερο 348. Καταλυτική η Κεραστάζ, σας το λέω από πείρα!

    Τροβαδούρε, εμένα λέτε γκρινιάρα? Μα, για όνομα, με ποιο δικαίωμα?!

    Μάνο, πού την περιμένετε; Της την έχετε στημένη στη γωνία! Καλά που το είπες, θα βάψω το μαλλί να μη με αναγνωρίσετε! 😛
    Δε μου λες, αλήθεια, χαμέ το πέταγαν το χαρτί τα απολίτιστα ξόανα?
    Αχ και να μουν εκεί, να ξεμάλλιαζα ξανθό μαλλάκι! 😛

  16. il trovatore Says:

    χερκάπα έχω διαφορετική άποψη. Γνωρίζω καλά την άποψη που προβάλλεις και κατανοώ πλήρως την ανησυχία των ανθρώπων που προβληματίζονται πάνω σε αυτήν.
    Δεν παριστάνω τον αισιόδοξο γιατί έτσι «πρέπει» η γιατί έτσι έχω ανάγκη.
    Χίλιες φορές έχω σκεφτεί ότι «δεν γίνεται» και χίλιες φορές έχω απαντήσει ότι «άν δεν επιχειρείς το αδύνατο τι νόημα έχει η ζωή».
    Ο άνθρωπος δεν είναι ένα αδιαφοροποίητο όν σαν τα υπόλοιπα ζώα του πλανήτη.
    Αλλάζει την φύση και διαμορφώνεται απο αυτήν «ψυχή τε και σώμματι».

    Αγαπητή Κρότ
    Αγαπάω τις γυναίκες -και τις ξανθιές – και ίσως περισσότερο αυτές ακριβώς.
    Πιστεύω δε ότι προερχόμεθα (εμείς οι άνδρες απο το πλευρό τους).
    Αυτό μπορεί να ακούγεται ρατσιστικό για τους άνδρες άλλα φαίνεται ότι έτσι είναι.
    Το μέλλον μας η θα είναι αταξικό και άφυλλο η δεν θα υπάρξει.
    Δέν είμαι πούστης.

  17. Θέκλα Says:

    Τροβατόρε,

    ώστε γι αυτό με συμπαθείς ε?
    Για τα πλούσια ξανθά μαλλιά μου!
    Τώρα εξηγούνται όλα…


  18. Trovatore, αν αγαπάτε τις ξανθιές, νομίζω πως το καλό σας γούστο τίθεται εν αμφιβόλω! 😛

    Θέκλα, μήπως κατά βάθος είσαι η Αλίκη;

  19. il trovatore Says:

    Θέκλα
    θα συναντηθούμε το καλοκαίρι στην Κέρκυρα και θα πέσουν οι μάσκες και οι κουκούλες μας.
    Όποια (η όποιος) και νάσαι Χοντρή, με μουστάκια, 100χρονώ, γοργόνα, λυγερόκομη μην κολώνεις.
    Σε συμπαθώ ήδη.

    Κρότ
    Μόλις είδα το σπιτικό σου. Είναι καλό. και θα σε βάλω και link εαν δεν έχεις αντίρηση.
    Ελπίζω να μας έρθει και εσυ το καλοκαίρι.
    Τις επόμενες μέρες θα ανεβάσω κάτι για τον Ερωτόκριτο και την Αρετούσα που θα σου κάνει εντύπωση.


  20. ω, είναι και η Αρετούσα ξανθιά;
    [όπως αγαπάτε -οψόμεθα!]

  21. Θέκλα Says:

    Κι εγώ βρε τροβατόρε.
    Γι’ αυτό θα σου ψήσω τα καλύτερα παϊδάκια της πόλης και θα σε φιλέψω και κρασί στο σπιτικό μου.
    Εκτός από ξανθιά και χοντρέλα (μα αισθησιακότατη, ομολογώ) τυγχάνω και καλή ψήστρα παϊδακίων και παράγω και κρασί. Άλφα άλφα όλα!
    Άντε, μας περιμένει το νησί.

    Καλά δε λέω βρε μάνο?

    Κρότκαγια,
    Είμαι όλες οι ξανθιές του κόσμου μαζί.
    Κυριολεκτικά και μεταφορικά.

  22. manos Says:

    Ολοι στη βάρκα μας, λοιπόν

  23. il trovatore Says:

    Στέλε μου το e-mail σου
    να στείλω μια foto μου
    να γνωριστούμε μάτια μου
    να δεις το πρόσωπό μου

    Να αφεθούμε Θέκλα μου
    στην αγκαλιά τ’ανέμου
    ν’ακούσεις το τραγούδι μου
    να πιείς κι’απ’τον καφέ μου

    Να μας χαιδεύουν οι άνεμοι
    του πέλαου οι αύρες
    του ήλιου οι καυτές ματιές
    και του έρωτα οι λαύρες

  24. συνεπής λαϊκός αγώνας Says:

    και του έρωτα οι καύλες – ντρέπεσαι, για δεν το λές; Ποντίκια που εγκαταλείψατε το σκάφος και το ρίχνετε στα γκομενιλίκια

  25. il trovatore Says:

    Δεν το ξέραμε! Να ξυπνάμε τον κόσμο στις 7 τα χαράματα της Κυριακής με το «Ρίζο» και να ακούμε μπινελίκια (εμείς και το όργανό μας)!

    Και προκόβουμε και ήμαστε και μές στο χάι μας.

    Ανέραστοι κι άβουλοι αντάμα
    προσμένετε ίσως ένα θάμα

  26. Θέκλα Says:

    http://www.scribd.com/doc/2158648/-Show-Business-

    Τροβατόρε, κλικ!

    Τσίμπα μια φωτογραφία μου, να με δεις και επί τω έργω. Με κουβαλάνε τα τεκνά του θιάσου, κι είμαι στα ντουζένια μου λόγω καλλιτεχνικής ανύψωσης (όνομα και πράμα). Ημέηλ δεν έχω, είμαι του κλασσικού, τα στέλνω με γραμματόσημο.

    Ο συνεπής λαϊκός αγώνας να μη φυτρώνει εκεί όπου δεν τον σπέρνουν, περικαλώ. Και, κυρίως, να μη μου χαλάει τις φλερτοδουλειές με τον ποιητή. Έλα μην τα πάρει η Θέκλα και γίνει σαματάς σε ξένο σπίτι…

    Καλά δε λέω κύριε μάνο?

  27. manos Says:

    Μπράβο Θέκλα! Συνέχισε έτσι. Όσο για το σπίτι, είναι του λαού – και του λαϊκού συνεπή αγώνα αμαλάχει. Σπάστε τα!

  28. Θέκλα Says:

    Όχι μάνο, έχω τρόπους εγώ, δεν είμαι του συρμού. Ποτέ δεν τσακώνομαι σε ξένα σπίτια. Προτιμώ να περιμένω να πάω στο δικό μου και τα σπάσω αν χρειαστεί, καταλαβαίνετε… 😉

    Τι στο διάλο? Μια Θιασάρχισσα του μεγέθους μου ξέρει να κάνει τα κουμάντα της, διαφωνείτε?

  29. manos Says:

    Ιδιωτικοί τσακωμοί, δημόσια αμαρτήματα…

  30. συνεπής λαϊκός αγώνας Says:

    Εσύ μοίραζε την Αυγούλα, που ναι και πιο κουλτουριάρα. Μην τους πεις όμως για Βάρναλη για θα την κάνουνε – πολύ ντεμοντέ ο Βάρναλης

    Θέκλα, έχεις τσαγανό

  31. il trovatore Says:

    Βρωμιάρη του Περισσού (η εκει γύρω) μακριά απο τη Θέκλα μην πάρω ανάποδες.

  32. συνεπής λαϊκός αγώνας Says:

    Σιγά μη σκίσεις το καλσόν του ρεφορμισμού σου, τροτσικισταρά μου

  33. Θέκλα Says:

    Στης Θέκλας την ποδιά σφάζονται παλικάρια!!!
    Θα το κάνω παράσταση! Θα σπάσουμε ταμεία.

    Δώστε τα όλα παιδιά! Κι ο καλύτερος θα πάρει για έπαθλο μια τουφίτσα από τα κατάξανθα, μακριά μαλλιά μου!
    Και όχι μόνο (δίνω ΚΑΙ την ευχή μου).

    Καλά δε λέω κύριε μάνο μου?

  34. manos Says:

    Είμαστε όλοι θεατρικοί τύποι τελικά. Αμίμητη η παρέα!


Σχολιάστε

