Μεσοβδόμαδο καλοκαίρι

Νοέμβριος 5, 2008

helleu-nue

Γιατί σηκώνεσαι τόσο πρωί; Τι βρίσκεις σε αυτό που διαβάζεις και γελάς;
Σε κουράζω με τις ερωτήσεις μου; Γιατί δε μου μιλάς;
Είπες όλα έχουν φθαρεί, αλλά γελούσες ακόμα. Τι εννοούσες; Είπες έχεις κουραστεί, αλλά με πήρες πάλι, πιο τρυφερά αυτή τη φορά.
Ναι είμαι ένα μεσοβδόμαδο καλοκαίρι, μια ξαφνική γυαλάδα μέσα στην παρακμή των παλιών επίπλων, των παλιών υποσχέσεων.
Ωραία το είπες. Είμαστε φτιαγμένοι από μικρές χαρές, προορισμένες να φύγουν με τα πρωτοβρόχια. Έλα. Αγγιξέ με, πόνεσέ με.
Θέλω να μείνω εδώ με τα σημάδια
όλων σου των δαχτύλων στο κορμί μου και θέλω
να περάσω τη μέρα και τη νύχτα και όλες τις νύχτες όσο κρατάει το καλοκαίρι σε αυτήν ακριβώς τη στάση. Είμαι δικιά σου, δεν έχω τίποτ’ άλλο να σου κλέψω. Μόνο αυτά τα σημάδια.

Όχι δεν φοβάμαι τις νύχτες που λείπεις, έχω συνηθίσει τη σιωπή
έχω συνηθίσει όταν εσύ μιλάς και σχεδιάζεις νίκες εγώ να φτιάχνω
το σπίτι μας, να αγοράζω κουρτίνες και υφάσματα απαλά,

δεν πιστεύω όπως εσύ αλλά μου αρέσει η δική σου πίστη.
Μου αρέσει να πιστεύεις όταν όλοι χάνονται. Τώρα θέλω τον έρωτά σου περισσότερο. Δώσ’ μου ένα χάδι – πες πως τον πήρα.
Δεν θα σε κουράσω άλλο, πρέπει να πας στο γραφείο.

 

: Paul-César Helleu, Nue allongée sur un canapé – Sonia Speranza (1915)

7 Σχόλια to “Μεσοβδόμαδο καλοκαίρι”

  1. Theorema Says:

    Μα πιο πολύ, με άγγιξε ο τίτλος σου…

  2. periploys Says:

    πως να εξομολογηθώ, τις κρύες νύχτες
    τα λευκά σεντόνια και τις στύσεις τους..
    την ανυπομονησία της σιωπής ..

    Στραγγιζομαι σε καταιγίδες κάθε νύχτα..

    μ’άρεσε

  3. manos Says:

    Πολύ μου άρεσε αυτός ο στίχος: Στραγγίζομαι σε καταιγίδες κάθε νύχτα
    Το υγρό στοιχείο στα γυναικεία κορμιά ταιριάζει περισσότερο.

    Θεώρημα, ναι. Οταν είδα τον πίνακα αυτό τον τίτλο σκέφτηκα αμέσως. Το κείμενο θα μπορούσε να λείπει εντελώς.

  4. Despw Says:

    …εγώ να φτιάχνω το σπίτι μας 🙂

  5. manos Says:

    Θα το έχω υπόψη μου. Ωραίο τραγούδι!

  6. glaykiyou Says:

    για ένα μπονζουρ πέρασα…


Σχολιάστε

