Δημουλά για βιογραφικό

Οκτώβριος 30, 2008

Δεν θέλω να ειρωνευτώ προέδρους,
να σας πω μόνο αυτό
πως την Κική τη Δημουλά πολύ την είχα αδικήσει
γιατί είναι ποιήτρια σπουδαία,
και τη συστήνω ανεπιφύλακτα σε κάθε έναν
πριν καθίσει να συντάξει βιογραφικό.

Αυτά. Κύριε Κάππα, ευχαριστώ για την πρόσκληση.

11 Σχόλια to “Δημουλά για βιογραφικό”

  1. Herr K. Says:

    κοίτα το πρώτο από τα related videos

  2. glaykiyou Says:

    μμμμ ειλικρινά δεν μου αρέσει…μόνο ο πληθυντικός αριθμός…
    Μπον Νουι!

  3. manos Says:

    … η ποίηση σε γδύνει χερ κάππα

    Γλαύκη μου ούτε εμένα μου άρεσε η Δημουλά μέχρι χθες …

  4. Theorema Says:

    Ωραίο μάνο.
    Το πιο ωραίο βιογραφικό ως ώρας.

  5. manos Says:

    Εμένα μου άρεσε ο Καθρέφτης.

  6. Herr K. Says:

    θενξ Μανο. Ναι ή Δημουλά είναι από αξιοπρεπής έως πολύ καλή, βρίσκω

  7. Theorema Says:

    Κι εμένα μου άρεσε ο Καθρέφτης. Εντυπωσιάστηκα με την έμπνευση του κυρίου Κ.
    Τη Δημουλά την αγαπώ ιδιαιτέρως.

  8. Herr K. Says:

    Τι ομοφωνία είναι αυτή; Ούτε σε μια χώρα που ξέρω – αλλά δεν θα ονομασω για να μη δωσω λαβη σε προπαγάνδα – να είμασταν

  9. manos Says:

    Ενα έχω να πω. Ο κύριος Κ. είναι σε μεγάλα κέφια.

  10. Theorema Says:

    Πού είσαι μαυροχάλι???
    Είπε «να είμασταν».
    Κύριε Κάπα, τον speller, τον speller 😉

    Έχει κέφια, ναι.
    Το παρατήρησα κι εγώ!

  11. Herr K. Says:

    Θεώρημα, για να εμφανιστεί πρέπει να γράψεις το λάθος τρεις φορές και να έχει πανσέληνο. Καλο ΣΚ σε όλους!


Σχολιάστε

