Η εκπομπή

Σεπτεμβρίου 23, 2008

Κόβουν στο Β’ Πρόγραμμα την εκπομπή της Ελενας Διάκου και της Λίντας Ζαφειροπούλου! Αυτή είναι η είδηση. Προφάσεις μπορεί να βρεθούν. Η ουσία είναι ότι κλείνουν το μικρόφωνο σε μια ενοχλητική φωνή. Μια φωνή εκτός της κυρίαρχης γραμμής που επιτάσσει αισθητική και ιδεολογική παράλυση. Και η εκπομπή κόβεται επειδή ακριβώς ήταν επιτυχημένη. Επειδή έδινε ένα διαφορετικό στίγμα στη θάλασσα της ξεφτίλας του ελληνικού ραδιοφώνου. Απέναντι σε τέτοια φαινόμενα λογοκρισίας, χρειάζεται να αντιδρούμε όχι μόνο ως ακροατές που αγάπησαν μια εκπομπή. Αλλά και ως εργαζόμενοι που αγανακτούν και παίρνουν θέση όταν ο συνάδελφος φιμώνεται, εκβιάζεται, βάλλεται ψυχολογικά για τις απόψεις του και για τη στάση ζωής του. Από τους όποιους εργοδότες και ανωτέρους. Ως ανυπόταχτοι άνθρωποι της δράσης που δεν δέχονται να συμμορφώνονται προς τας υποδείξεις της κάθε εξουσίας.

*

Ανακάλυψα το δεύτερο πρόγραμμα την εποχή που ήμουν φοιτητής στα Γιάννενα, πριν από μια δεκαετία περίπου. Τυχαία συντονίστηκα ένα βράδυ και κόλλησα με μια φωνή ζεστή γυναικεία, που παρουσίαζε όμορφα τραγούδια με ακόμα πιο όμορφα σχόλια. Ψέμματα, δεν ήταν στα Γιάννενα – ήταν στο νησί. Δούλευα σε ένα γραφείο και συχνά βάζαμε ραδιόφωνο εκεί προς το μεσημέρι. «Από τη μέση της μέρας στην άκρη του κόσμου» νομίζω έτσι έλεγαν τότε την εκπομπή η οποία πρέπει να ήταν στον αέρα από τη μία ως τις δύο, αν δε με απατά η μνήμη μου.

Ηταν μια εκπομπή που μίλαγε με το κοινό της χωρίς να το χαϊδεύει – ουσιαστικά λόγια, λεπτός αλλά αιχμηρός σχολιασμός της επικαιρότητας και επιλεγμένα κομμάτια με άποψη. Ηθελε ακροατή σκεπτόμενο, με γνώση και κρίση. Όχι εύκολα αυτιά να τα ταϊζει σοφιστείες και χαζοτράγουδα. Διακόπταμε νομίζω κάποιες φορές τη δουλειά για να προσέξουμε, δεν ήταν ένα συνοδευτικό πρόγραμμα για να περνά η ώρα. Και άρεσε σε όλους αυτή η εκπομπή. Ηταν κάτι αλλιώτικο, είχε μια άλλη αισθητική. Δεν σου άλλαζε απλώς τη διάθεση. Σε εξύψωνε, σε πήγαινε παρακάτω. Ήταν μια εκπομπή του γούστου μου και συνάμα μια εκπομπή που άλλαζε, εκλέπτυνε το γούστο μου.

Ηταν μια εκπομπή ιδιαίτερη. Μόνο εκεί θα άκουγες Εντίθ Πιαφ και μετά Χαΐνηδες. «Για ιδέστε όλοι… τον ακροβάτη… που τραμπαλίζεται… με τον καιρό να ’ναι κόντρα… εχεί τιμή σαν πετάς…» Και αναφορές στα σκίτσα του Στάθη, στην ποίηση ξεχασμένων φωνών, στο Βραχνό Προφήτη του Θανάση Παπακωνσταντίνου, σε ό,τι αγαπούσες και ό,τι έμαθες να αγαπάς.

Αργότερα έμαθα να ξεχωρίζω και τις φωνές, γιατί διαπίστωσα ότι ήταν δύο γυναίκες πίσω απ’ το μικρόφωνο. Η Έλενα Διάκου και η Λίντα Ζαφειροπούλου. Δεν πρόκειται ποτέ να ξεχάσω αυτά τα ονόματα, πάντα με τούτη ακριβώς τη σειρά. Όπως τα εκφωνούσαν.

Θυμάμαι…

… κάποια βράδια στο στρατό, νεοσύλλεκτος στο Μεσολόγγι, βασανισμένος όλη μέρα από τις αγριοφωνάρες των ανωτέρων, περίμενα την ώρα να λουφάξω στο θάλαμο «με ένα φθηνό τρανζιστοράκι», που λέει και το τραγούδι του Άλκη Αλκαίου, και να πάρω το αντίδοτο για τη βαρβαρότητα. Η εκπομπή ήταν η επαφή μου με τον δικό μου κόσμο, αυτόν έξω απ’ τα κάγκελα του στρατοπέδου. Και μια μορφή επικοινωνίας ανώτερη και από τα τηλεφωνήματα των φίλων μου, και από των γονιών την έγνοια.

… ή πάλι ένα μεσημέρι στο σπίτι μου το πατρικό, ξαφνιάστηκα ακούγοντας ένα αντάρτικο τραγούδι, και πήρα τηλέφωνο. Ηταν η Ελενα μόνη εκείνη τη μέρα στο στούντιο. Δε θυμάμαι τι της είπα. Νομίζω ένα μεγάλο ευχαριστώ, αυτό ήταν σίγουρα το νόημα. Μπορεί να ήταν μια επέτειος από την ίδρυση του ΕΑΜ ή κάτι τέτοιο. Σκέφτηκα ότι θέλει θάρρος για να παίζεις στο κρατικό ραδιόφωνο τέτοια πράγματα. Δάκρυσα από συγκίνηση.

… ή να ταξιδεύω Γιάννενα – Αγρίνιο και να σταματάω στην άκρη του δρόμου για να στείλω μήνυμα από το κινητό μου, ΒΠ κενό και αποστολή στο 4160. (Η ποίηση έγραφε στη σκάλα από τότε, μόνο που δεν υπήρχαν μπλογκ. Γιατί προσπαθούσα να γράφω με έναν ποιητικό τρόπο, ακόμα και μια καλησπέρα.) Και από το ράδιο την άλλη στιγμή ερχόταν η απάντηση, σημάδι ότι το μήνυμα ελήφθη.

… ή στο φέρι μποτ του Ρίου-Αντιρρίου να βρέχει κι εγώ να μη βγαίνω απ’ το αμάξι, να απολαμβάνω τις μελωδίες, να φτιάχνω ατμόσφαιρα με την εκπομπή που συνόδευε όλες μου τις σκέψεις. Κι ήταν μαγικά, κι ήταν χειμώνας, κι ήταν βροχή, κι ο δρόμος κύλαγε δικός μου, κι η στιγμή δεν χανόταν ποτέ όσο κρατούσε το δίωρο παρέα με το δεύτερο.

Γιατί αμέσως μετά την εκπομπή της Λίντας και της Ελενας ήταν ο Πάνος Χρυσοστόμου, που έπαιζε επίσης ξεχωριστή μουσική και σχολίαζε με έναν ωραίο τρόπο μιλώντας για σινεμά και κινηματογραφική μουσική και άλλα πολύ ζεστά και ενδιαφέροντα. Υπήρχε ένα νήμα ανάμεσα σε αυτές τις δύο εκπομπές. Ένα νήμα αξιοπρέπειας και καλής αισθητικής. Αυτό το νήμα κόπηκε. Εμαθα από τη Λίντα πώς.

Την άκουσα πάλι μετά από καιρό χτες το βράδυ να λέει ότι είναι η τελευταία εβδομάδα της στο μικρόφωνο, γιατί από Δευτέρα η εκπομπή σταματάει. Όχι με δική της απόφαση, μου είπε η ευγενική φωνή στο τηλέφωνο.
«Είναι εκτός του νέου προγράμματος».
«Νέο πρόγραμμα στο Δεύτερο;»
«Ναι».
«Κατάλαβα. Όπως λέμε Νέα Διακυβέρνηση…» είπα.
«Κάπως έτσι» αποκρίθηκε η φωνή της εκπομπής μου.

*

Και, για να το θέσω πιο συνοπτικά: Αν η ηγεσία του Δευτέρου Προγράμματος και της ΕΡΑ, στα πλαίσια του νέου προγράμματος, κόβει εκπομπές σαν κι αυτή της Λίντας και της Ελενας, τότε να πάνε να πνιγούνε .

Advertisements

35 Σχόλια to “Η εκπομπή”

  1. f Says:

    Απαράδεκτο! Μιλάμε ότι έχουν βαλθεί να ξεμπερδεύουν με όλους τους καλούς παραγωγούς της ΕΡΑ (όχι μόνο στο Δεύτερο, αλλά και στο Τρίτο και στον Κοσμο παλαιότερα). Είναι τόσο αδίστακτοι τελικά οι άνθρωποι που θα διώχνανε ακόμη και το Γεραμάνη αν ήταν ακόμη μαζί μας…

  2. manos Says:

    Ακριβώς όπως τα λες. Θυμάμαι και την ιστορία με τους παραγωγούς του Cosmos, που έκαναν προσφυγή, την κέρδισαν και τους είχαν σε καθεστώς αργομισθίας. Αδίστακτοι; Να μας βρούνε μπροστά τους. Εμείς το πληρώνουμε το δημόσιο ραδιόφωνο και πρέπει να έχουμε λόγο!

  3. Theorema Says:

    Μου θύμισες τα νιάτα μου, μάνο, όταν άκουγα «Ηλεκτρική Ζώνη», στο Τρίτο Πρόγραμμα, κάθε μεσημέρι στις τέσσερις. Ηχογραφούσα τις εκπομπές του Μιλάτου και του Δασκαλόπουλου κι έπειτα έκανα τις κασσέτες μου επανάληψη (!), για να μάθω συγκροτήματα και νέες τάσεις στη μουσική της εποχής. Έμαθα καταπληκτικά πράγματα από αυτή την εκπομπή, ήταν ό,τι καλύτερο υπήρχε στο ραδιόφωνο τέλη της δεκαετίας του ’80.

    Μια μέρα, ξαφνικά, ανακοινώθηκε πως η Ηλεκτρική Ζώνη θα έπαυε, για να δοθεί έμφαση στο ελληνικό τραγούδι. «Για περισσότερο ελληνικό τραγούδι» ήταν η δικαιολογία-δισφήμιση, θυμάμαι.
    Είχα λυπηθεί πολύ, όπως και οι ίδιοι, και όλο το κοινό που έμενε κολημένο στο ραδιόφωνό του για να μάθει μουσική από αυτούς, φαντάζομαι.

    Έκτοτε δεν ξανακόλησα με ραδιοφωνική εκπομπή. Οι φωνές ποτέ πια δεν είχαν την ίδια μαγεία (έφταιγε ίσως και η εποχή…) και η πληροφορία ποτέ δεν κατόρθωσε να με ενδιαφέρει τόσο πολύ. Συνέχισα να μαθαίνω μουσική από άλλες πηγές, ποτέ δεν ξέχασα όμως την εκπομπή της ζωής μου.

    Πανέμορφο κείμενο, με πήγε βόλτα μαζί με τις αναμνήσεις σου.

  4. Theorema Says:

    δισφήμιση = διαφήμιση (σορυ, η συγκίνηση βλέπετε…) 🙂


  5. […] «εκτός νέου προγράμματος» Σεπτέμβριος 24, 2008 — stelios Ο βαρβάτος πολιτισμός των μανατζαρέων της ΕΡΤ ξαναχτυ… […]


  6. Είναι τραγικό αυτό που συμβαίνει με τους ραδιοφωνικούς σταθμούς. Όσο και αν αλλάζεις σταθμό ακούς πάντα τα ίδια. Τα ίδια λόγια, την ίδια μουσική.
    Έφτασε τώρα η ώρα να τιμωρήσουμε και τους λιγοστούς ανθρώπους που κάνουν κάτι διαφορετικό και με ουσία. Είναι κρίμα.

  7. Anemos Says:

    Δεν αντέχουν, φίλε και σύντροφε. Δεν τις αντέχουν τις διαφορετικές φωνές. Κι οτι δεν αντέχουν το φιμώνουν…

    Μαύρα χρόνια ζούμε!


  8. […] κρατικό ραδιόφωνο. Το κείμενο που διάβασα σε αυτό το blog είναι ένα συναισθηματικό αποχαιρετιστήριο γράμμα […]

  9. Herr K. Says:

    Ισως είχε χαμηλή ακροαματικότητα, Μάνο…

  10. manos Says:

    Ανεμε, το ερώτημα είναι τι κάνουμε όσοι έχουμε ανάγκη αυτές τις φωνές…

    Χερ Κάπα, όχι λιγότερη από τις εκπομπές της Μυτιληναίου…

    Στεριανή ζάλη, είναι άδικο και προκλητικό.

    Θεώρημα, όπως θα κατάλαβες τώρα είναι η οργή πιο πάνω από τις αναμνήσεις. Το θυσιάζω το συναίσθημά μου, χωρίς να το πειράζω.

  11. Herr K. Says:

    Είναι κριτήριο η ακροαματικότητα;
    Αν δεν είναι, και είναι η ποιότητα πχ, ποιος καθορίζει τι είναι ποιοτικό;
    Εννοείται ότι καταλαβαίνω τι θες να πεις

  12. manos Says:

    Σαφώς είναι κριτήριο η ποιότητα της ακροαματικότητας: Τι ακούει (τι θέλει να ακούει δηλαδή) ο πρόεδρος, ο άλλος πρόεδρος και η διευθύντρια.

    Το έπιασα το πνεύμα σου, αλλά απάντησα νευρικά και βιαστικά επάνω. Δηλαδή με το αυθόρμητο.

  13. maurochali Says:

    φοβάμαι ότι συχνότερα βασικός λόγος τέτοιων αποφάσεων δεν είναι ούτε η ακροαματικότητα (πώς την μετράνε άραγε) ούτε η ποιότητα, αλλά η απροθυμία της διεύθυνσης να «υποχωρήσει» σε απολύτως λογικές και νόμιμες απαιτήσεις των παραγωγών. Θα είχε ενδιαφέρον να μάθουμε τους συγκεκριμένους λόγους στην συγκεκριμένη περίπτωση.

  14. vrerita Says:

    Και οι δύο κυρίες είναι στο κρατικό ρ/φ μόνιμοι υπάλληλοι. Το πιθανότερο σενάριο λοιπόν είναι να τους ζητηθεί να καταθέσουν κάποια νέα πρόταση ή να ενταχθούν σε ένα νέο σχήμα. Έτσι, και τις φωνές τους θα ξανακούσεις αλλά και τις ποιοτικές τους αναφορές, γιατί την ποιότητά του ο καθένας την κουβαλά παντού, όσους τίτλους και να αλλάξει η εκπομπή του. Αυτά,για να σε παρηγορήσω όσο γίνεται.

  15. manos Says:

    Οπως έγινε και με τους παραγωγούς του Kosmos 93,6 στο παρελθόν, να υποθέσω…

  16. manos Says:

    υγ. Δε θα ήμουν δύσπιστος, αν δεν είχα συγκριμένη άποψη για την ποιότητα της διοίκησης και τη γραμμή πλεύσης ΕΡΤ και Ραδιοφωνίας εν γένει. Το πρόβλημα ξεκινά από τη Γιουροβίζιον, τους διαγωνισμούς ελληνικού τραγουδιού – μίξερ και φτάνει ως την ενημέρωση και το ρεπορτάζ (αλήθεια τι έγινε με τον Κούλογλου;) Καμία εμπιστοσύνη λοιπόν και καμία επανάπαυση.

  17. radar Says:

    Από τις δύο κυρίες, η μία θα έχει εκπομπή και η άλλη όχι. Αλλά και η νέα εκπομπή της παραμένουσας στο πρόγραμα θα είναι σε άλλα καλούπια βαλμένη. και ο νοών νοείτο.

  18. vrerita Says:

    Μάνο,οι παραγωγοί της ΕΡΤ δεν είναι όλοι μόνιμοι, όπως δεν θα ήταν και αυτοί που έχασες από το Cosmos.Οι μόνιμοι αλλάζουν ώρες,μέρες ή συχνότητα κρατική.Παρατήρησέ το και θα το δεις.Ούτε ο Κούλογλου είναι μόνιμος.Το σωστό είναι να μην παραμυθιαζόμαστε αλλά να μη βλέπουμε και δράκους.

  19. manos Says:

    Βρε Ρίτα, δεν με ενδιαφέρει εδώ το εργασιακό καθεστώς. Μη μου μιλάς σαν νομική σύμβουλος της ΕΡΑ. Εγώ κατακρίνω το ότι κόβεται η συγκεκριμένη εκπομπή. Τελεία και παύλα. Αν δεις κανένα δράκο, να μου τον φέρεις πίσω.

    Ραντάρ, αυτό ακριβώς φοβάμαι. Οτι η Ελενα θα μείνει μεν, αλλά… Αραγε ο αποκλεισμός της Λίντας πού αποσκοπεί; Ηταν βάρος στο στούντιο το δεύτερο άτομο και είπαν να αφήνουν μόνο μία παρουσιάστρια στο μικρόφωνο;


  20. Μαζί σου και εγώ (αν και υποψιάζομαι ο,τι τέτοιου είδους εκπομπές (που απευθύνονται δηλαδή όπως λες και εσύ σε σκεπτόμενους ακροατές), στερούνται ακροαματικότητας, και αυτό είναι το πιο λυπηρό).
    Με πινελιές αναπόλησης, μου προκάλεσες μια νοσταλγία, για την εποχή που ψάχναμε «με το φανάρι» να ακούσουμε το δεύτερο ή το τρίτο πρόγραμμα.


  21. μαζί με τον Γεραμάνη και μετά τον Χρυσοστόμου, υπήρχε μια ροή πολύ ενδιαφέρουσα.
    πάντως νομίζω ότι οι αναμνήσεις μ’ αυτόν τον τρόπο είναι πιο δυνατές απ’ την οργή. σε παρασύρουν και μπερδεύονται με τα δικά σου. βρίσκουμε κοινή βάση έτσι.

  22. manos Says:

    Βυτίο, το σημαντικό είναι ότι βρισκόμαστε, ο καθένας με το ιδιαίτερο ύφος του.

    Οχι, δεν στερούνται ακροατών, Πίκε Απίκε. Και δεν πρέπει να τις ψάχνουμε με το φανάρι.

  23. leg-j Says:

    Ποιος ειναι τελικα ο (επισημος)λογος που σταματανε την εκπομπη ρε παιδια ? ξερει κανενας τιποτα?

  24. manos Says:

    Leg-j, η τελευταία εκπομπή ήταν διαφωτιστική ως προς αυτό που ρωτάς.

    Κοίτα εδώ: http://radiofono.gr/node/1590

    Το ίδιο και για το Μαυροχάλι (σχόλιο 13, δες παραπάνω), δεν υπάρχει κανένας άλλος λόγος πέρα από αυτόν που φαντάζεστε. Γι’ αυτό και δεν υπήρξε κάποια προσπάθεια δικαιολόγησης. Δε μας αρέσει η εκπομπή, δε μας αρέσουν αυτά που παίζετε. Αυτό είπε η διοίκηση, είναι σαφές.

  25. maurochali Says:

    Ειλικρινά δεν ήθελα να πιστέψω ότι η τύφλωση και ο φανατισμός τους είναι τόσος, ώστε να κόβουν ακόμα και εκπομπές / παραγωγούς που δεν ασχολούνται άμεσα με τρέχοντα πολιτικά ζητήματα.
    Αλλά, θα μου πεις, εκεί πονάει και μετράει πιο πολύ: όταν έστω και αμυδρά αχνοφαίνεται η υποψία μιας άλλης κουλτούρας από αυτή που ορίζεται από το τρίπτυχο: «εύκολη νοσταλγία – ξεδοντιασμένο λαϊκό – Παπα(ρα)ρίζου».
    Σκεφτόμουν την έννοια «λογοκρισία» για την συγκεκριμένη περίπτωση και αναρωτιόμουν μήπως είναι λίγο «βαριά». Πούπουλο είναι τελικά σε σχέση με αυτό που κάνουν.

  26. manos Says:

    Είναι το ήθος που διδάσκουν αυτές οι εκπομπές, το πιο επικίνδυνο απ’ όλα. Αυτό πρέπει να το κρατήσουμε. Διάβασε τι είπαν από το μικρόφωνο χθες βράδυ η Λίντα και η Ελενα.

  27. ΠΛΑΝΟΔΙΟΣ Says:

    Ένα κράτος σαχλό, ένα κράτος σαθρό. Τους γνωρίζουμε καλά όλους αυτούς τους καρεκλοκένταυρους με τους υψηλότατους μισθούς και τη σπασμένη μέση. Ας κόπτεται ο πρόεδρος να την αποκαλεί ΄΄δημόσια΄΄ ραδιοτηλεόραση. Κρατική είναι και μάλιστα ενός κράτους μεσαιωνικού, όταν κάνουν κουμάντο οι εταιρείες. Για την εκπομπή τι να πω, μας απάλυνε την κούραση κάθε βράδυ μετά από μια δύσκολη μέρα. Ένα χαμόγελο εισπράταμε και λέγαμε κοίτα, υπάρχουν άνθρωποι που σκέφτονται, υπάρχει και ένα Β΄ πρόγραμμα, ευτυχώς…. Σας αφήνουμε να ασχολειθείτε απρόσκοπτα με τη γιουροβίζιόν σας και τα ελεεινά φεστιβάλ τραγουδιού σας, όλοι εσείς που αντλείτε εξουσία από το τίποτα της ματαιοδοξίας σας. Με τα λεφτά που σας πληρώνουμε να μας πείτε τι γίνεται. Έμείς με τα φιλαράκια μας θα είμαστε , την Έλενα και τη Λίντα, απλά γιατί τις πάμε πολύ. Σας χαρίζουμε και τα Β΄Π΄ σας και τα κυκλώματά σας. Έτσι κι αλλιώς μόνο αυτή την εκπομπή ακούγαμε και κανα- δυο άλλες μετρημένες στα δάχτυλα του χεριού μας.
    Λίντα έτσι κι αλιώς μοναχός του πορεύεται ο καθέις στη ζωή. Τον γνωρίζεις τον ποιητή πιο καλά από μένα.

  28. manos Says:

    Ετσι είναι Πλανόδιε, δεν ξέρω αν η Λίντα διαβάζει μπλογκ αλλά είμαι σίγουρος ότι τα μηνύματα αλληλεγγύης των ακροατών που έχει μαζέψει αξίζουν όσο χίλια ποιήματα!

    Να σου πω και κάτι; Είναι τιμητική για τη Λίντα αυτή η εκπαραθύρωση.

    Και σύντομα θα είναι και πάλι στο μικρόφωνο, θα δεις.

  29. εύα Says:

    ti na pw?egw shmera ematha gia thn ekpomph kai pragmatika exw meinei afwnh!
    ena deytero mas eixe meinei..an einai na to dialysoyn k ayto…egw exw perasei tis pio dyskoles faseis tis zwhs moy akoygontas deytero..pisteya oti ontws para toys ypoloipoys akyroys stathmoys kratoyse..h ekpomph ths elenas k ths lintas moy arese apisteyta..»poiotikh» me thn pio glykia ennoia!!twra niwthw na jenerwsa me thn olh fash..isws na jenerwsa me to deytero..oxi aplws epeidh ekopse thn ekpomph..alla epeidh to xeiristikan etsi..me enan tropo ypokinoymeno!ante na doyme ti allo na perimenoyme .. ola teinoyn na ta ejomoiwsoyn k na ta plasoyn symfwna me ena protypo..toy opoioy thn morfh fovamai..!

  30. ioannis Says:

    egw pali pisteyw oti i dioikisi tis ert kalws kobei ekpompes. genikotera pisteyw oti o ellinikos laos prepei na kopsei thn spatali kratikodieti ert!

  31. manos Says:

    Ιωάννη, η διοίκηση έκοψε εκπομπές που είχαν λόγο να υπάρχουν λόγω πολιτικού κόστους και υλοποιώντας μια νέα κυβερνητική γραμμή που λέει κλείστε το μικρόφωνο στους ενοχλητικούς.

    Εύα, είμαστε στην ίδια συχνότητα. Καλωσήρθες!


  32. […] Μάνος είχε καταγγείλει εδώ το κόψιμο μιας ποιοτικής εκπομπής από τη δημόσια […]


  33. […] «..Ήταν μια εκπομπή ιδιαίτερη. Μόνο εκεί θα άκουγες Εντ… […]

  34. melissa Says:

    καλησπερα και καλη χρονια…
    μηπως ξερει κανεις ποια ηταν το τραγουδι των «τιτλων» της εκπομπης τους? και αυτο που παιζει τώρα στην εκπομπη της Ελ. Διακου? ευχαριστω!

  35. manos Says:

    καλή χρονιά …
    το παλιό χαλί ήταν ένα κομμάτι του Ρενέ Ομπρί αν δεν κάνω λάθος


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: