Οι φίλες

Ιουλίου 7, 2008

Ο Λ. είχε πολλές φίλες. Τον αγαπούσαν και τις αγαπούσε. Τον ανέχονταν και τις ανεχόταν. Τον φρόντιζαν και τις φρόντιζε.

Αλλά μια μέρα, έτσι ξαφνικά, βαρέθηκε και τις έκλεισε απέξω.

Καμία δεν συμπεριφέρθηκε ανάλογα με τα πρότερα αισθήματα. Τον μίσησαν θανάσιμα.

Τώρα ο Λ. δεν είχε πια φίλες.

Advertisements

32 Σχόλια to “Οι φίλες”

  1. silia Says:

    Ο Λ. τώρα , μάλλον έχει … γκόμενα .
    Όταν θα βαρεθεί την γκόμενα και θα την κλείσει απ’ έξω , θα … ξαναγυρίσουν οι «φίλες» …
    ———————-
    Επιτέλους , κάποτε , πρέπει να καθήσουμε να συζητήσουμε σοβαρά το θέμα της ετερόφυλης φιλίας .
    Όταν θα έχει δροσίσει μάλλον ….

  2. manos Says:

    Μπορεί να έχει αφήσει απέξω και την γκόμενα, δεν ξέρουμε.

    Εχεις δίκιο για τη συζήτηση, ας την αφήσουμε για λίγο. Μέρες που ‘ναι μπορεί να έχουμε παρατράγουδα…

  3. maurochali Says:

    τι βαρέθηκε; γιατί το βαρέθηκε τώρα;
    αν συμπεριφέρονταν ανάλογα με τα πρότερα αισθήματα τι θα έκαναν;

  4. stelios Says:

    Τις αχάριστες!

  5. manos Says:

    Ωραία παρέα φτιάχνεται, βλέπω. Μαυροχαλι, πες μας τη γνώμη σου. Υποθέσεις κάνουμε.

  6. maurochali Says:

    Αν εκτός από αμοιβαία αγάπη, φροντίδα και ανοχή υπήρχε και αμοιβαία, διαρκής «κατανοήση», τότε θα το καταλάβαινα.
    Τι τους θες τους φίλους (φίλους, φίλες, δεν έχει σημασία), αν είναι να σε «καταλαβαίνουν» και να τους «καταλαβαίνεις» πάντα;
    Αλλά δεν υπήρχε.

    υγ. δεν με πολυαπασχολεί το γένος των φίλων. Ίσως θα έπρεπε. Μια ζωή λειψές υποθέσεις εργασίας κάνω, ρε γαμώτο. Μια φορά πάντως, με την υπόθεση «γκόμενα στη μέση, φίλες στην άκρη» διαφωνώ.

  7. stelios Says:

    Μπορεί να βαρεθείς και να σε φροντίζουν ή να σε ανέχονται. Ή να φροντίζεις και να ανέχεσαι. Σε κάθε περίπτωση, το να βαρεθείς είναι κατανοητό. Αλλά, γιατί αυτό πρέπει να φέρει και αλλαγή στα πρότερα συναισθήματα; Αν συμπεριφέρονταν σύμφωνα με τα πρότερα συναισθήματα, θα λυπούνταν, αλλά δεν θα μισούσαν θανάσιμα.

  8. manos Says:

    Μαυροχαλι, η σωστή ερώτηση είναι τι είναι ο Λ. και με ποιον τρόπο σχετίζεται με τους/τις φίλους/ες του.

    Μπορεί να είναι διανοούμενος σαν κι εμάς και να το ψάχνει με υποθέσεις εργασίας όλη την ώρα. Μπορεί και όχι. Για κάποιο λόγο είχε πολλές γυναίκες φίλες. Το φύλο εδώ παίζει σημαντικό ρόλο. Δεν μας λέει ο ποιητής αν είχε άντρες φίλους. Εικάζουμε ότι είχε, αλλά όχι τόσους πολλούς. Η γκόμενα στη μέση είναι αυθαίρετη παρέμβαση της Σίλιας. Δεν υπάρχει καμία γκόμενα στη μέση. Απλώς ο Λ. κουράστηκε από τις επιλογές του. Οι επιλογές του όμως του αρνήθηκαν αυτό το δικαίωμα.

    Στέλιο, είναι όπως τα λες. Ισχυρίζομαι ότι η φιλική αγάπη καμιά φορά έχει όλο το φθόνο και την ιδιοκτησία μιας αρρωστημένης ερωτικής σχέσης.

  9. stelios Says:

    Η φιλική αγάπη με το άλλο φύλο; Ή μήπως οι «φίλες» απλώς κάνουν τη σύνδεση και τον παραλληλισμό με την ερωτική σχέση;

  10. manos Says:

    Μήπως οι φίλες πήγαιναν γυρεύοντας; Αυτό με ρωτάς; Ε, είναι προφανές.

  11. maurochali Says:

    μπαίνει φως από παντού τώρα, πλην μένει ένα σημείο λεπτό αφώτιστο. Γιατί «κουράστηκε» από τις επιλογές του; Το «απλώς» δεν είναι αρκετό, νομίζω. Η ξαφνική αναθεώρηση των πάντων καθιστά τις «επιλογές» εξαιρετικά ύποπτες, σε σημείο να πιθανολογεί κανείς πως δεν επρόκειτο καν για επιλογές.
    Για την νοσηρότητα φιλικών, ερωτικών, πατρο-μητρο-θυγατρο-υιικών σχέσεων, όπου ο άλλος/άλλη είναι για να τον/την έχω, είμαι χωρίς άλλο σύμφωνος. Το κτήμα όμως είναι συχνά το ίδιο ασθενές με τον (κατά φαντασίαν) ιδιοκτήτη.

  12. maurochali Says:

    χμμ, γράφαμε μάλλον ταυτόχρονα. Εσείς επιμένετε να ακολουθείται την οπτική του Λ., ενώ εγώ θέλω να συμμεριστώ λιγάκι και τις φίλες.

  13. manos Says:

    Οι φίλες ήξεραν τις αδυναμίες του Λ. Του της συγχωρούσαν όμως όλες όσο έμενε στο πλάι τους. Ιδιοτελώς έπρατταν και αφελώς. Δεν υπάρχει στη ζωή κεραυνός εν αιθρία. Υπάρχει θέατρο σε κάθε μας συνάντηση, αλλά ακόμα και το παράλογο έχει το δικό του κώδικα.

    Ο Λ. ήταν ένας παιχνιδιάρης και άτακτος γιος για τις γυναίκες αυτές. Ηθελαν να τον νταντεύουν, να μεγαλώσουν μαζί του, ή μάλλον να μείνουν πιστές σε ένα παιδί απρόθυμο να μεγαλώσει, και ιδού τα αποτελέσματα.

    Αν τον αγαπούσαν πραγματικά έπρεπε να τον σοκάρουν.

  14. stelios Says:

    Δεν έγινε κατανοητή η ερώτησή μου. Η φιλική αγάπη με το άλλο φύλο «καμιά φορά έχει όλο το φθόνο και την ιδιοκτησία μιας αρρωστημένης ερωτικής σχέσης»; Ή η φιλική αγάπη γενικά;

    Τις φίλες θέλω και εγώ να τις συμμεριστώ. Όμως γιατί το μίσος;

  15. manos Says:

    Σε αγαπώ μπορεί να σημαίνει θέλω να πάρω από σένα, σε όλες τις περιπτώσεις.

    Στη φιλική αγάπη γενικά δεν τρέχει τίποτα αν εσύ δεν μου δίνεις αυτό που θέλω να πάρω.

  16. maurochali Says:

    Θα τολμούσα να πω, «μίσος» γιατί ο Λ. τους έφαγε αναιδώς και με θράσος κερδοσκόπου επενδύσεις ετών. Με λίγο κυνισμό διαβάζεις την ιστοριούλα ως παραβολή για την μεγάλη κατάρρευση του χρηματιστηρίου.
    Εγώ θα έλεγα: η φιλική αγάπη γενικά. Μπορεί οι κώδικες συμπεριφοράς να διαφοροποιούνται βάσει του φύλου, η ουσία όμως δεν αλλάζει και πολύ, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι οι διαφοροποιήσεις στην έκφραση είναι ασήμαντες, αφού μεγάλο μέρος των «συναισθημάτων» είναι ο τρόπος που έχουμε μάθει να τα εκφράζουμε. (πάει ξέφυγα…)

  17. manos Says:

    Αυτός είναι διδάκτορας, καλύτερα να μην τον κάνουμε φίλο, θα βγαίνει πάντα από πάνω, και θα μας τρώει και τις γκόμενες…

  18. stelios Says:

    και τις φίλες…

  19. maurochali Says:

    εμ δεν το έλεγες από την αρχή, ρε Μάνο, ότι ο άθλιος ο Λ. είναι διδάκτορας. Δεν θα ασχολιόμασταν με το μαύρο του το χάλι τόσην ώρα…

  20. manos Says:

    Και τώρα θα φωνάξουμε το Χερ Κ να πει την τελευταία λέξη.

  21. stelios Says:

    Όχι, περίμενε.
    Αυτό ακριβώς πιθανόν να είναι το πρόβλημα, μαυροχαλι. Η επένδυση. Ο Λ. μπορεί να κουράστηκε να είναι το κερδοφόρο χαρτί, να αποφέρει κέρδη στην επένδυση των φίλων, να είναι αποδοτικός. Μπορεί να βαρέθηκε αυτήν ακριβώς την εμπορευματική σχέση, που παράγει και τη σχέση ιδιοκτησίας και, φυσικά, σκοτώνει τη φιλία, όπως και τον έρωτα.

  22. stelios Says:

    Εκείνο που δεν καταλαβαίνω, ωστόσο, είναι γιατί αυτό αυτό πρέπει να συμβαίνει μόνο με τις φίλες και όχι και με τους φίλους. Ε, ποιητή στη σκάλα;

  23. manos Says:

    Είναι το περίφημο γουίν γουίν.

  24. maurochali Says:

    … αλλιώς γνωστό και ως «φούσκα». (φανατικός του ζίρο-σαμ, κι ας χάνω).

  25. Theorema Says:

    Ο Λ. δεν είχε ποτέ φίλες.
    Αλλιώς, θα ήταν απλώς αδύνατον να τις κλείσει απέξω. Κυριολεκτικά και μεταφορικά.
    Απλές γνωστές ήταν που πότε πότε περνούσαν καλά μαζί, κι αυτό είναι όλο. Άρα δεν είναι και τόσο τραγικά τα πράγματα, οκ…

  26. Pavlos Says:

    Οι φίλες τον παράτησαν για τον απλούστατο λόγο ότι κατάλαβαν ότι Λ. πάει να πει ΛΟΥΓΚΡΑ…

  27. Pavlos Says:

    Θέλει και λίγη ισοπέδωση για να συνέλθουμε από τις θεωρητικές και υποθετικές ακροβασίες γύρω από τον Λ. και τις φίλες του…

  28. manos Says:

    Theorema, ποιος είπε ότι είναι τραγικά τα πράγματα; Ασκήσεις κάνουμε εδώ. Για να περάσει η ώρα.

    Παύλε, καλό είναι να μας ισοπεδώνεις. Το τραβάει η όρεξή μας με τόση ανάλυση…

  29. Theorema Says:

    Μα για τον Λ. είπα πως δεν είναι τραγικά τα πράγματα, μάνο, όχι για μας. Μέσα στην άσκηση ήμουν, ανάπτυξη έκανα… 😉

  30. manos Says:

    Το ξέρω, το ξέρω. Είσαι ακριβώς μέσα στο νόημα…

  31. Theorema Says:

    Χμ! 🙂


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: