Με τον τρόπο του Herr K.

Ιουλίου 4, 2008

Δύο φίλες συζητούν για το πώς θέλουν τους άντρες.

– Δεν με νοιάζει να έχει λεφτά ο άντρας. Θέλω να μπορεί να κάνει λεφτά, λέει η Μ.

– Εγώ θέλω να θέλει να αλλάξει τον κόσμο, απαντά η Ν.

– …

18 Σχόλια to “Με τον τρόπο του Herr K.”

  1. stelios Says:

    Η Μ. ζητάει πολλά. Η Ν. πάρα πολλά. Έχουν σχέδιο να μας εξοντώσουν.

  2. manos Says:

    Καλό! Οι περισσότεροι εξοντώνονται βέβαια για να αποδείξουν στις γυναίκες το πρώτο που (δεν) λέει η Μ.

  3. plagal Says:

    Δε ρεβολουσιον γουιλ νοτ μπι αμπαουτ σεξ. 😆

  4. Pavlos Says:

    Είμαι σε έντονο προβληματισμό…

    Αν δεν θέλει τίποτα από τα δύο, τι γίνεται;

  5. stelios Says:

    Αν δε θέλει τίποτα από τα δύο, μάλλον σε ερωτεύτηκε. 🙂

  6. manos Says:

    Πες τα δόκτωρ-λαβ-Στέλιο..

    Πλαγκάλ, δηλαδή εσένα σε χαλάει η επανάσταση να έχει και ερωτικές προεκτάσεις;

  7. silia Says:

    Εγώ θέλω , να μην «θέλει» , καμιά … άλλη .
    Ζητάω πολλά ;
    (η απάντηση είναι: «ζητάς ομόλογα ΕΤΒΑ» ….

  8. manos Says:

    Δεν σε προλαβαίνουμε εσένα. Κατά ριπάς μάς επιτίθενται τα σχόλιά σου. Πάρε λοιπόν μια σεξιστική απάντηση: Αν σε δούμε, θα σου πούμε.

  9. plagal Says:

    Μανο, καθολου. Ισα ισα, κολλαει και το ρητο περι χορου και επαναστασης της Γκολντμαν.

  10. manos Says:

    …μπατ γουίλ ινκλούντ ιτ, ε;

  11. Theorema Says:

    Εγώ θα έλεγα πως θα άξιζε μια δεύτερη ματιά εκείνος που θα ήξερε να χωρέσει σε μια στιγμή έναν ολόκληρο χρόνο έρωτα. Δηλαδή, να κάνει πράξη το συγκεκριμένο στίχο των Luz και την ονείρωξη του Almodovar χωρίς πολλά λόγια.
    Εσχάτως ο χρόνος μετράει περίεργα στη σκέψη μου. Αυτό λοιπόν θα ήταν πρόκληση.

  12. manos Says:

    Σε μια στιγμή ένα χρόνο έρωτα. Ενδιαφέρον.
    Όπως το να εγκαταλείπεις τους φόβους σου μετά από μια μεθυστική περιπλάνηση του κουρασμένου σου μυαλού.
    Αλλά, επιμένω να ταυτίζομαι με την άποψη της Ν.

  13. Theorema Says:

    Αυτό να κατάφερνα (να εγκαταλείψω τους φόβους μου) και τι στον κόσμο. Μου φαίνεται όμως το ίδιο απίθανο όσο και εκείνος που θα κατάφερνε να συμπτύξει ένα χρόνο σε μια στιγμή.
    Δύσκολα τα πράγματα, αλλά δε μασάμε. Συνηθισμένα τα βουνά στα χιόνια, άλλωστε. Κι έπειτα, τώρα έχουμε καλοκαίρι, n’est – ce pas? 🙂

  14. stelios Says:

    Εσύ, ρε ποιητή, πώς και ταυτίζεσαι με την άποψη της Ν.; Θέλεις και εσύ τον άντρα να θέλει ν’ αλλάξει τον κόσμο;

  15. manos Says:

    Bien sûr, Theorema! C’est l’été de la jeunesse.

    Αγάπη μου, σ’ το έχω αποδείξει νομίζω.

  16. Theorema Says:

    Wow! Με εκπλήσσετε, μάνος! Κάτι μου λέει πως μάλλον σας έχω ξαναδεί στα γνωστά εγκληματικά λημέρια!… Για να δούμε…

  17. manos Says:

    Τα γαλλικά μου είναι πολύ φτωχά… Μη σας ξεγελούν τα copy paste 🙂


Σχολιάστε

