Τι ακούς σε ένα ταξί…

Ιουνίου 26, 2008

Α) Σκυλάδικα.

Β) Σκάι 100,3.

Γ) Πολιτική ανάλυση.

Δ) Θεωρίες συνωμοσίας.

Ναι, ναι, ναι. Ολα τα παραπάνω. Με κάποιες λιγοστές εξαιρέσεις. Λοιπόν… Σπάνια κακολογώ τους ταξιτζήδες και σπάνια μπαίνω σε ταξί. Αλλά αυτά τα τρελά που άκουσα χθες βράδυ πάλι από έναν ταρίφα, ε δεν μπορώ να τα αφήσω αδημοσίευτα.

Ωρα 12.30 σταματάω ένα ταξί στην Αλεξάνδρας για να γυρίσω σπίτι. Μπαίνω, κάθομαι στο μπροστινό κάθισμα, δεν έχω όρεξη για κουβέντα αλλά απορία τι έγινε τελικά με τη φωτιά. (Από τις εφτάμισι που κατέβαινα τη Μεσογείων και έβλεπα να πετούν τα καναντέρ μέχρι τις δωδεκάμισι που τέλειωσε η συνάντηση που είχα στο κέντρο, δεν είχα ακούσει ειδήσεις.) Βέβαια στους οδηγούς ταξί μια απορία σου πυροδοτεί συνήθως μια ακατάπαυστη πολυλογία. Τα ήθελα και τα ‘παθα δηλαδή.

Τι απάντησε ο θεός στην ερώτηση τι έγινε με τη φωτιά;

Ξέρεις ποιοι βάζουν τις φωτιές; μου λέει. Οι εβραίοι για να ανέβουν πάνω οι υποχθόνιοι.

Δεν το πιάνω και πάω να το φέρω στα μέτρα μου. Ψελλίζω κάτι για αναψυκτήρια που θα χτιστούν, για επώνυμους και καταχθόνιους εμπρηστές.

Αλλά δεν ήταν ο τύπος του αριστερολαϊκού συνωμοσιολόγου. Και συνεχίζει να εξηγεί:

Οι υποχθόνιοι είναι αυτοί που είναι από κάτω, οι τίτανες και οι γίγαντες! (sic)

Εχω μείνει ξερός. Τι του λες τώρα;

Οι τίτανες και οι γίγαντες, λέω, (πάλι sic) δεν συγκρούστηκαν παλιά;

Ναι, αλλά νίκησε ο Δίας, με ενημερώνει ο θεός. Γιατί όλη η ιστορία και η θρησκεία σήμερα σε αυτόν αναφέρεται. Τους άλλους δεν τους ξέρουμε, τους ξέρουμε;

Και μετά αρχίζει η ιστορία για τα μυστήρια που δεν τα ξέρουμε και αν θέλω να διαβάσω να πάω σε εκείνο το βιβλιοπωλείο στη Σόλωνος κλπ κλπ.

Και ο Μέγας Αλέξανδρος είχε μια αδερφή, αλλά είχε διαλέξει τοξότες από τα Σφακιά, που ήξεραν να σημαδεύουν καλά, επειδή προφανώς ήταν ο Δίας και οι τίτανες (sic, έλεος) επάνω στο βουνό, που έχει ειδική δύναμη, γιατί τα χιόνια δεν λιώνουν ποτέ και βγαίνει ένας κόκορας και ένα βέλος στο σημείο που ο αρχηγός των θεών ανατράφηκε.

Αυτά μπόρεσα να συγκρατήσω από τις τρέλες που ξεστόμιζε ο ήρωάς μου. Πλήρωσα γρήγορα και πήγα να βράσω μακαρόνια γιατί με είχε κόψει η πείνα, ώρα μία, και άνοιξα και το παγωμένο Μοσχοφίλερο γελώντας μόνος μου με το ποστ που θα ανέβαζα σήμερα.

9 Σχόλια to “Τι ακούς σε ένα ταξί…”

  1. stelios Says:

    Άσε, ρε Μάνο! Έχω και εγώ δυο Τιτάνες κάτω από το σπίτι μου και δεν με αφήνουν να κλείσω μάτι τα βράδια.

  2. manos Says:

    Οχι Τιτάνες. Τίτανες είπαμε, Τίτανες.

  3. stelios Says:

    Συγγνώμη, δεν το πρόσεξα. Οι δικοί μου είναι Τιτάνες, πάντως.

  4. Herr K. Says:

    «Πού να το ξέρω, ο μάντης Κάχλας είμαι;»
    Φοβερές αυτές οι ιστορίες του στυλ Ο Αθανάσιος Διάκος κατατρόπωσε τους Πέρσες του Μουσολίνι – τα ταξί είναι ψυχοθεραπεία ! ( Δε ρώταγες τον ταξιτζή «σου» αν έχει μπλογκ; )

  5. manos Says:

    Λες να είναι κάπου εδώ και να μας διαβάζει;…

  6. Herr K. Says:

    Οι ζωντανές εγκυκλοπαίδειες δεν διαβάζουν. Γνωρίζουν !


  7. Αγαπητέ σύντροφε εγώ έχω μια ιδιαίτερη σχέση με τους ταξιτζήδες τους σέβομαι απόλυτα γιατί κάνουν ια μένα το πιο ζόρικο επάγγελμα στην πόλη
    (Ταξιτζήδες,delivery και οδοκαθαριστές είναι τα πιο ζόρικα επαγγέλματα στην πόλη της Αθήνας).

    Δεν μπορεί να το κάνει ο καθένας, τώρα έαν κάνουν καφριλίκια η μισή Ελλάδα έχει γεμίσει λακαμάδες και φασιστάκια.

    Για όλα φταίνει οι Εβράιοι, οι κνίτες και άλλες τέτοιες αηδίες.
    Για όλα φταίει κάποιος εκτός απο εμάς κλασσικοί ΝεοΈλληνες…

    Εγώ πάντως δεν θα ξεχάσω ποτέ μια φορά που μπήκα σε ένα ταξί απο το Αιγάλεω προς Μοναστηράκι ο τύπος ήταν μαύρος απο Νιγηρία, αφασία σκέτη μου έβαζε να ακούσω bob marley και τραγούδαγε συνέχεια.

    Reggae τύπος(άπαιχτη μορφή σας λέω) παιδιά μιλάμε ότι πιο κορυφάιο άτομο, που ήρθε στην Ελλάδα κυνηγημένος απο την χούντα της Νιγηρίας πριν 20 χρόνια.

    Επίσης μου την σπάει που μιλάνε για στοίχιμα και για μπάλα…
    Δηλαδή εντάξει όταν κάνουν ποδοσφαιρική ανάλυση στυλ Γεωργίου εκεί μου έρχεται να ανοίξω την πόρτα του ταξί και να την κάνω.

    Αυτά είχα να πώ
    Χάρηκα για την γνωριμία στο blog σου:)

    Το παιδί της πλατείας

  8. ELGRECO Says:

    Στη Θεσσαλονίκη οι περισσότεροι ταξιτζήδες είναι εντάξει και πολύ σπάνια να πέσεις πάνω σε μαλάκα.
    Η περίπτωση που έπεσα πάνω σε ταξιτζή-μαλάκα που θυμάμαι είναι και πρόσφατη:

    Χριστούγεννα πέρυσι και παίρνω ταξί απ την Εγνατία για να πεταχτώ σε συγγενείς για το καθιερωμένο τραπέζι…
    Κατεβαίνει ο τύπος και του δίνω βαλίτσα λέγοντας: «Να την βάλουμε στο πορτ-μπαγκάζ;». Γυρνάει ο τύπος και μου λέει: » Ε ναι ρε, συνήθως εκέι την βάζουμε!», την αρπάζει και την πάει πίσω.
    Άντε λέω Χριστούγεννα είναι σκάσε και μην πείς τίποτα.
    Μπαίνουμε στο αμάξι (είχα και την κοπέλα μου μαζί) και ξεκινάμε. Χτυπάει το τηλέφωνο του και αρχίζει να τα λέει με ένα άλλο ταξιτζη…
    Ακούω τον τύπο κάποια στιγμή να λέει στο τηλέφωνο: » Την έκανα την καλή μου πράξη για σήμερα ο μαλακας! Να, σταμάτησα στην Εγνατία και πήρα κάποιους και έμπλεξα στην κίνηση ρε γαμώτο. Δεν έπρεπε να ερχόμουνα…»
    Τι λέει ρε ο μαλάκας Χριστουγεννα που είναι λέω;
    Η κοπελιά μου με κοιτάει καλά καλά και μου λεέι «Μη κάνεις σκηνη Χριστούγεννα που είναι».
    Τι να κάνω ο Χριστιανός; Έσκασα να μας πάει. Φτάσαμε, πλήρωσα και ευχήθηκα να του κατσει το φαϊ στο λαιμό του μαλακά!

  9. manos Says:

    Βλέπω το μπλογκ είναι πολυτασικό και πολύχρωμο, που θα ‘λεγε και ο Αλαβάνος.

    Καλή βδομάδα σε όλους!


Σχολιάστε

