Περί φιλίας…

Ιουνίου 17, 2008

Γράφει ο Σλάβοϊ Ζίζεκ στην αρχή του νέου του βιβλίου:

Τις προάλλες έδινα μια διάλεξη σε μια αίθουσα. Ανάμεσα στο κοινό που την παρακολουθούσε καθόταν ο φίλος μου Αλαίν Μπαντιού. Ξαφνικά αρχίζει να χτυπάει το κινητό του (το οποίο στην πραγματικότητα ήταν δικό μου και του το είχα δανείσει). Τότε αυτός αντί να το κλείσει, με διακόπτει ζητώντας μου να μιλάω πιο σιγανά για να ακούσει το συνομιλητή του. Εάν αυτός δεν είναι ο ορισμός της φιλίας, τότε δεν ξέρω τι είναι φιλία. Το βιβλίο αυτό αφιερώνεται στον Αλαίν Μπαντιού.

6 Σχόλια to “Περί φιλίας…”

  1. Herr K. Says:

    Χαμόγελο επίσης !

  2. silia Says:

    Ο Αλαίν Μπαντιού , είναι μάλλον … ερωτευμένος .

  3. manos Says:

    Λες; Θα ψάξουμε στο επόμενο βιβλίο του Μπαντιού τα ίχνη του αισθήματος…

  4. Herr K. Says:

    Μπαντιού, έτσι και σηκώσεις το κινητό όταν μιλάμε, θα σε πάρει και θα σε σηκώσει. Δεν είμαι κανάς φίλος σου εγώ, ακούς! (είπε η γυναίκα του Μπαντιού)


Σχολιάστε

